سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان:

بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا ادامه دارد

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد در استان تا فردا (شنبه) خبر داد.

بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا ادامه دارد

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در رابطه با بارندگی و وزش باد در گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای ناپایدار و سرد در منطقه است که بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی، بارندگی ، وزش باد (در بعضی نقاط احتمالا شدید) ، ارتفاعات بارش برف و کاهش دما مهیاست.

وی ادامه داد: همچنین از فردا بتدریج جوی پایدار، کاهش ابر و افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط احتمالا شدید) ، ارتفاعات بارش برف عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری، با احتمال بارندگی پراکنده، بتدریج کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای امروز گیلان را با ۱۳ درجه مربوط به کیاشهر، لاهیجان و منجیل و کمینه دمای فردا را با یک درجه زیرصفر مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۰ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را هفت درجه عنوان کرد.

به گفته غلامی، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با ۱۵.۳ میلیمتر مربوط به بندرآستارا و پس از آن بندرکیاشهر با ۱۱.۲ میلیمتر بوده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه