پرسپولیسِ برانکو ۲ – پرسپولیسِ پروین ۰ / پیرمردهای قرمز حریف جوان ها نشدند

برای پیشکسوتان پرسپولیس بازیکنانی همچون کریم باقری، مرتضی کرمانی‌ مقدم، حمید درخشان، پایان رأفت، محمدرضا مهدوی، محمد منصوری، سهراب انتظاری، حسن خان‌محمدی، محمود خوراکچی، سعید عزیزیان و اسماعیل حلالی به میدان رفتند.

پرسپولیسِ برانکو ۲ – پرسپولیسِ پروین ۰ / پیرمردهای قرمز حریف جوان ها نشدند

به گزارش ۸دی، تیم پرسپولیس ظهر امروز در جریان دیداری دوستانه از ساعت ١١ در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم پیشکسوتان پرسپولیس شامل ستاره های گذشته این باشگاه رفت و در نهایت توانست ۲ بر صفر تیم پیشکسوتان خود را شکست دهد. امید عالیشاه و مهدی شریفی برای پرسپولیس گلزنی کردند. جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا و آدام همتی در این بازی به میدان رفتند.

شرح گل ها:

پیشکسوتان پرسپولیس ۰ – پرسپولیس برانکو ۱: در شرایطی که تیم برانکو فرصت های زیادی را از دست داده بود، امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای فنی توپ را به تور چسباند و گل اول سفیدپوشان را رقم زد.

پیشکسوتان پرسپولیس ۰ – پرسپولیس برانکو ۲ : مهدی شریفی در اواخر نیمه دوم روی ارسال زمینی سروش رفیعی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در این دیدار برای پیشکسوتان پرسپولیس بازیکنانی همچون کریم باقری، مرتضی کرمانی‌مقدم، حمید درخشان، پایان رأفت، محمدرضا مهدوی، محمد منصوری، سهراب انتظاری، حسن خان‌محمدی، مهدی تارتار ، محمود خوراکچی، سعید عزیزیان و اسماعیل حلالی به میدان رفتند. هدایت این تیم بر عهده علی پروین بود. پیشکسوتان پرسپولیس با لقب قدیمی خود یعنی پرسپولیس زلزله که در دوران بازی در امجدیه و آزادی با آن تشویق می‌شدند در این دیدار مورد توجه هواداران قرار گرفتند.

حسین کلانی، محمود خوردبین، فرشاد پیوس، محمد مایلی‌کهن، مجتبی محرمی، عباس کارگر، ناصر محمدخانی، جواد منافی، حمید جاسمیان، ناصر ابراهیمی، وحید قلیچ، محمد پنجعلی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان باشگاه، از مهمانان ویژه بازی بودند.این دیدار را حدود ١٠٠٠ هوادار از نزدیک تماشا کردند.

منبع: تابناک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه