فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد

کشف ۳ تن انواع چوب‌آلات قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف سه تن انواع چوب‌آلات قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت زامیاد در این شهرستان خبر داد.

کشف ۳ تن انواع چوب‌آلات قاچاق در آستارا

به گزارش هشت دی،سرهنگ محمد نمازی در آستارا اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به دو دستگاه خودروی کامیونت باری و وانت زامیاد مشکوک شده و این خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این دو دستگاه خودرو، ۲۹ رأس گوسفند و سه تن انواع چوب‌آلات قاچاق کشف و توقیف شد تصریح کرد: دراین‌راستا راننده‌های ۴۳ ساله و ۲۴ ساله خودروهای حامل گوسفند و چوب‌آلات قاچاق، دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا علت توقیف محموله دام زنده را نبود مجوز حمل بهداشتی و ارزش تقریبی آن را حدود ۳۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان ارزش ریالی چوب‌آلات قاچاق توقیف‌شده را ۳۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه