بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از طرح بزرگ جوادالائمه رشت+تصاویر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز از اجرای طرح بزرگ فرهنگی، سازندگی جوادالائمه در حاشیه شهر رشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های محرومیت زدائی قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از طرح بزرگ جوادالائمه رشت+تصاویر

به گزارش ۸دی، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز از اجرای طرح بزرگ فرهنگی، سازندگی جوادالائمه در حاشیه شهر رشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های محرومیت زدائی قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام یوسفی مسئول کانون فرهنگی راهیان غدیر و مدیر اجرایی این طرح ضمن بیان خیر مقدم به رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سایر مهمانان گزارشی کوتاه از طرح بزرگ جوادالائمه ارائه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین یوسفی گفت:طرح جواد الائمه در منطقه معلولین حدود دو سال است که جدی گرفته شده است و مجموعه های فرهنگی از جمله کانون راهیان غدیر مشغول فعالیت می باشند که برای فعالیت فرهنگی یک شورای مرکزی از معتمدین محلی تشکیل شد و در سال ۹۷ با حمایت هایی که از سوی سپاه شد و با همکاری برخی از مسئولین خصوصا شرکت آب و فاضلاب بحث های زیرساختی انجام گشت و برای ۵۰۰ خانوار آب شهری مهیا شد و فاضلاب حدود ۱۰۰۰ خانوار نیز آماده شده است.
مسئول کانون راهیان غدیر با اشاره به فعالیت های فرهنگی در این طرح تصریح کرد:برای فعالیت های فرهنگی یک مسجد در نظر گرفته شده است که در حال ساخت می باشد تا بتوانیم با ساخت این مسجد یک محل مرکزی برای مراجعه مردم فراهم کنیم البته اقدامات بسیار تاثیر گزاری در زمینه مسائل تربیتی و کلاس های آموزشی برای نوجوانان و جوانان صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به آسیب های این منطقه افزود: در این منطقه حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت داریم که حدود ۲ درصد از این جمعیت متاسفانه اعتیاد دارند که در این رابطه کارگاه های آموزشی مختلف برای رفع آسیب از ابتدای سال برگزار شده است خصوصا بر روی قشر جوان و نوجوان چرا که متاسفانه نزدیک ۵۵ درصد خانواده ها درگیر معضل اعتیاد هستند و البته با همکاری سپاه و نهادهای ذیربط از پخش مواد مخدر با فعالیت های اطلاعتی و سلبی جلوگیری به عمل آمده است.
یوسفی در پایان افزود:ما در حد توان با همکاری پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی و مسجدی که فعال شده است در حال فعالیت هستیم و انصافا مجموعه سپاه و بسیج استان از همه ظرفیت خود برای پشتیبانی این طرح استفاده کرده اند و امیدواریم با حمایت ویژه رئیس سازمان بسیج کشور ان شاالله بتوانیم ثمره این حمایت ها را در بازدید سال آینده شما از این طرح بزرگ مشاهده کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه