مداحان گیلانی در راستای انعکاس درست حقایق دینی تلاش کنند

مهدی سلحشور با بیان اینکه مداحان گیلانی در راستای انعکاس درست حقایق دینی تلاش کنند، گفت: ساختار مداحی کشور باید استکبار ستیز باشد زیرا امام حسین (ع) پرچمدار استکبار ستیزی بود.

مداحان گیلانی در راستای انعکاس درست حقایق دینی تلاش کنند

به گزارش ۸دی نیوز، مهدی سلحشور در گفت و گو اختصاصی با دیار باران با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: برای نشر ارزش های انقلاب اسلامی این رخداد مهم را از ابعاد مختلف باید بررسی کرد.

این مداح اهل بیت(ع) در ادامه این مطلب تصریح کرد: حضور همه جانبه مردم و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی ایران با همه وجود دشمن را از خاک این سرزمین خارج کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس این امنیت، آرامش و اقتدار را درکشور رقم زدند، گفت: به  فرموده امام راحل(ره)، ” خرمشهر را خدا آزاد کرد ” یعنی جنگ ما خدایی بود.

سلحشور با توصیه به مداحان کشور به ویژه استان گیلان در راستای انعکاس درست حقایق دینی، ابراز کرد: امام حسین (ع) در مسیر ظلم ستیزی با خون خود در تاریخ اسلام واقعه ارزشمند عاشورا را رقم زد.

وی با تأکید بر اینکه مداحان باید روحیه استکبار ستیزی را در جامعه به ویژه در بین جوانان توسعه دهند، افزود: مداحان باید ظلم ستیز باشند تا مداحی و نوحه سرایی های آنها بروی جامعه تاثیر گذار باشد.

این مداح اهل بیت(ع) در خاتمه اظهار کرد: ورود آلات موسیقی مسیر  مداحی کشور را به جاهای خوب ختم نخواهد کرد و علمای بزرگ با این پدیده موافق نیستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه