فرمانده سپاه صومعه سرا:

باید از تجارب پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیشبرد نظام استفاده کرد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا بر ضرورت استفاده از تجارب پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

باید از تجارب پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیشبرد نظام استفاده کرد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در حاشیه همایش فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان صومعه سرا  افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت در طول دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای برای حفظ کشور و نظام انجام دادند که بایستی از این خدمات به نحو برجسته ای قدردانی شود.
وی گفت: اگر در پیشرفت های اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور از وجود پیشکسوتان جهاد و شهادت که روزگاری از عزیزترین سرمایه شان که جانشان بود گذشتند به خوبی بهره برده شود ، نتایج مثبت آن را جامعه به خوبی خواهد دید.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر این که نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند تصریح کرد: دیدن جمع زیادی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس که هر کدام گنجینه نابی از رشادت های آن دوران پر از حماسه شد می تواند برای نسل نوجوان و جوان کنونی جالب توجه باشد.
سرهنگ عاشوری اضافه کرد: مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت از سال۱۳۸۶ با حضور جمعی از رزمندگان و بسیجیان از نهادهای سپاه، ارتش و جهاد که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند تشکیل شد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، یادآوری خاطرات و دلاورمردی های دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات جنگ تحمیلی عنوان کرد.
در این همایش فصلی که در حسینیه سپاه صومعه سرا برگزار شد جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه