دلار ۹۹۹۰ تومان شد/ آخرین قیمت ارز در صرافی‌ها و بانک‌ها

قیمت دلار در صرافی‌های دولتی با کاهش قیمت ۱۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۰ تومان تعیین شده است.

دلار ۹۹۹۰ تومان شد/ آخرین قیمت ارز در صرافی‌ها و بانک‌ها

به گزارش ۸دی،صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم بدون تغییر قیمت نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۸۹۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز بدون تغییر قیمت نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

***

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۹ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۱۹۷ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۴۵۷ تومان و ۱ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار در بانک های عامل نسبت به دیروز ۵ تومان، قیمت یورو ۵ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۲۵۷ تومان کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه