اداره کل هواشناسی گیلان:

ناپایداری های جوی در گیلان به طور موقت از امروز تضعیف می شود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان گفت: بتدریج از اواخر وقت امروز (سه شنبه) با تضعیف ناپایداری، روند کاهش ابر پیش بینی می شود.

ناپایداری های جوی در گیلان به طور موقت از امروز تضعیف می شود

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی در این رابطه اظهار: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و ناپایدار در منطقه است که بنابراین ابرناکی، مه آلود بودن هوا، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: بتدریج از اواخر وقت امروز با تضعیف ناپایداری، روند کاهش ابر پیش بینی می شود ولی مجدداً از روز پنجشنبه، با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار، شرایط برای افزایش ابر، بارندگی و وزش باد مهیا خواهد شد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، عصر و شب کاهش ناپایداری عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، گاهی کاهش ابر، در دامنه های جنوبی صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد ذکر کرد.
غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۴ درجه مربوط به رودسر و کمینه دمای فردا را با یک درجه مربوط به ماسوله و جیرنده عنوان کرد.
غلامی گفت: بیشینه دمای امروز رشت ۱۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز هشت درجه خواهد بود.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبلانه روز گذشته با نزدیک به ۳۰ میلیمتر مربوط به جیرنده و پس از آن رودبار با ۲۶.۵ میلیمتر بوده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه