تغییر استاندار می بایست با نظر آیت الله قربانی صورت بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی امام جمعه سیاهکل در پاسخ به این سئوال خبرنگار درسیاهکل که آیا شما لزومی بر تغییر استاندار گیلان مشاهده می کنید گفت: خیر، زیرا آقای هاشم نیا از نیروهای ارزشی استان گیلان می باشد و نظر آیت الله قربانی نیز نسبت به وی کاملاً مساعد است.

تغییر استاندار می بایست با نظر آیت الله قربانی صورت بگیرد

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل در خصوص صحبتهایی که در رابطه با تغییر استاندار گیلان در روزها و هفته های گذشته مطرح شده است گفت : اگر بنا باشد که دولت استاندار گیلان را تغییر بدهد ، حتماً می بایست نظر آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان جلب بشود و این تغییر با موافقت ایشان انجام بشود. در غیر اینصورت بنده مخالف هستم و آمدن استانداری که با نماینده ولی فقیه در استان هماهنگ نباشد را به ضرر استان نیز میبینم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما لزومی بر تغییر استاندار گیلان مشاهده می کنید اظهار داشت : خیر ، زیرا آقای هاشم نیا از نیروهای ارزشی استان گیلان می باشد و نظر آیت الله قربانی نیز نسبت به وی کاملاً مساعد است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیاهکل تصریح کرد : از نظر من آقای هاشم نیا یک انسان با تجربه ، قوی ، اهل استان و با مشکلات استان کاملاً آشنا است و از نیروهای قدیمی استانداری نیز می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با اشاره به این مطلب که با توجه به ویژگیهایی که گفته شد ، نظر من نسبت به ابقای آقای هاشم نیا به عنوان استاندار گیلان مثبت است گفت : در مدت زمانی که وی سمت استاندار گیلان را برعهده داشته ، کارها و پروژه های استان را به خوبی پی گیری و به پیش برده اند و اوضاع عمومی گیلان نیز آرام بوده است.

وی در پایان در رابطه با دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری ، حال هوای جلسه را پر شکوه ، با معنویت ، مفید و سودمند بیان کرد.

منبع: درسیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه