جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا :

قانون، محدودیت‌های خروج از کشور مشمولان سربازی را مشخص کرده است

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: پروسه خروج از کشور مشمولان سربازی براساس قانون مشخص شده و سازمان نظام وظیفه مجری قوانین است.

قانون، محدودیت‌های خروج از کشور مشمولان سربازی را مشخص کرده است

به گزارش هشت دی، شهروندان عنوان کرده‌اند:«لطفا ممنوعیت خروج از کشور برای مشمولین برداشته شده و محدودیت هایی منطقی بدان اعمال کنید.

با قوانین کنونی، اگر هم عده ای قصد خروج از کشور و بازنگشتن از ترس خدمت سربازی را داشته باشند، آن عده از طبقات بالای جامعه خواهند بود که قادر به پرداخت وثیقه هستند و به بازگشتش فکر نمیکنند.

پس در عمل فرقی نمیکند. کسی که بخواهد برود، می رود! کسی هم که قصد بازگشت داشته باشد، باز می‌گردد.

لطفا مشابه قانون گوهینامه رانندگی که در گذشته باعث مشکلات زیادی شده بود و اکنون حل شده، قانون خروج از کشور را برای مشمولان بهبود ببخشید».

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا  درخصوص درج مطلبی با عنوان عدم ممنوعیت خروج از کشور برای مشمولین سربازی اظهار داشت: نظام وظیفه افراد را برای خروج از کشور براساس پولدار بودن یا نبودن و اینکه قادر به پرداخت وثیقه هستند یا نه؛ فیلتر نمی‌کند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: برای خروج از کشور مقررات خاصی وضع شده و سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا براساس مقررات موجود اقدام می‌کند.

وی گفت: اگر فردی مشمول سربازی باشد برای خروج از کشور محدودیت‌هایی دارد؛ محدودیت‌هایی که طبق قانون پیش‌بینی شده است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: مشمولان سربازی برای خروج از کشور باید یکسری مراحل را طبق قانون طی کنند که سازمان نظام وظیفه نیز به عنوان مجری قانون، متعهد به انجام آنها است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه