در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

حمل و نقل درون شهری دغدغه بزرگ مردم رشت/ هنوز حقوق آبان ماه کارگران شهرداری پرداخت نشده است

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه با لباس پاکبانی آمده ام تا بگویم گذشته خود را فراموش نکرده ام گفت: هنوز حقوق آبان ماه کارگران شهرداری پرداخت نشده است.

حمل و نقل درون شهری دغدغه بزرگ مردم رشت/ هنوز حقوق آبان ماه کارگران شهرداری پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار هشت دی، شصت و هفتمین جلسه شورای شهر رشت با کلامی چند از آیات قرآن کریم و فرازی از وصیت نامه شهید جمشید علی‌محمدی آغاز شد.

در این جلسه سید امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت با اشاره به هفته پژوهش با بیان اینکه به همت شهرداری رشت نمایشگاهی در سالن آتش نشانی برگزار شده است، اظهار کرد: در این‌نمایشگاه نوآوری های دانش آموزان که در نوع خود کم نظیر هستند با مقام های ملی و بین المللی به نمایش گذاشته شده است.

وی از مسائل مربوط به حمل و نقل به عنوان یک دغدغه بزرگ برای مردم رشت یاد کرد و افزود: با تلاش مجموعه شورا جهت افزایش ناوگان درون شهری با افزایش اتوبوس ها توانستیم تا حدودی این مشکل را حل کنیم اما قطعا کافی نیست.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: امیدوارم با قرارداد خط فیبر نوری، تراموا و افزایش دوربین های سطح شهر این مشکل حل شود.

وی ضمن تشکر از رانندگان درون شهری که با تمام مشکلات موجود در سطح شهر کار می کنند افزود: گمان نکنید که شورای شهر رشت به این قشر زحمت کش کم توجه است، ما به فکر شما هستیم و خواهیم بود.

علوی همچنین در رابطه با ایجاد شب یلدایی شاد برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بیان کرد: با تمام گرانی ها امیدوارم شادی به تمام دلهایی که برای این مملکت دغدغه دارند برسد.

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان و مشکلات آن با بیان اینکه در انجام این وظیفه دچار نقص هستیم اذعان کرد: بسیاری از دامپزشکان اعلام آمادگی کردند که با شهرداری جهت ساماندهی حیوانات بی خانمان در سطح شهر همکاری خواهند کرد.

 

** علیپور: با لباس پاکبانی آمده ام تا بگویم گذشته خود را فراموش نکرده ام

در ادامه جلسه علیپور، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه امروز بار دیگر با لباس پاکبانی آمده ام تا بگویم گذشته خود را فراموش نکرده ام گفت: به عنوان نماینده مردم شهرم انتخاب شدم تا از حق آنها دفاع کنم و هیچ گاه این وظیفه خود را فراموش نخواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز حقوق آبان ماه کارگران شهرداری پرداخت نشده است گفت: من تقاضا دارم محکم تر از همیشه قدم برداریم و متحدتر شویم.

حجت جذب عضو شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه یکی از ایرادات جامعه ما نادیده گرفتن تخلفات است بیان کرد: نباید بگذاریم هرکس به هرنحوی که خواست به مردم و کارگران شهرداری ظلم کند.

فاطمه شیرزاد نیز با بیان اینکه علیرغم پیگیری های جمع آوری سگ های ولگرد به نتیجه نرسیده ایم اذعان‌کرد: حوزه مدیریت شهری باید در این زمینه قاطعانه تر عمل کند.

در ادامه رضا رسولی با اشاره به افزایش رانندگان غیرمجاز که بر حسب نیاز اقتصادی به این شغل روی می آورند افزود: باید بتوانیم از ظرفیت تاکسی دارها برای نظم بخشی به سیستم حمل و نقل شهری استفاده کنیم.

عاقل منش، دیگر عضو شورا نیز تصریح کرد: با وجود اینکه کمتر از ۱۰۰روز تا آغاز سال جدید مانده، باید با حداقل امکانات، حداکثر کارها را انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه