کارآفرین فومنی:

به عنوان یک رزمنده بسیجی در عرصه اقتصادی ورود کردم/مسئولین کشور از صدر تا ذیل باید نسبت به فرمایشات رهبری حساس باشند

کارآفرین بسیجی فومنی و فرمانده اسبق یگان حفاظت آبزیان شیلات استان گیلان که در حوزه آبزی پروری مشغول فعالیت می باشد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: به عنوان یک رزمنده بسیجی در عرصه اقتصادی ورود کرده ام.

به عنوان یک رزمنده بسیجی در عرصه اقتصادی ورود کردم/مسئولین کشور از صدر تا ذیل باید نسبت به فرمایشات رهبری حساس باشند

به گزارش ۸دی؛ حمید پیر قدیمی کارآفرین بسیجی فومنی و فرمانده اسبق یگان حفاظت آبزیان شیلات استان گیلان که در حوزه آبزی پروری مشغول فعالیت می باشد گفت: هدف از بسیج اجرای یکی از دستورات الهی در قرآن کریم بود که خداوند متعال این مسئله را به حضرت رسول(ص) ابلاغ فرمود تا از بسیج مردم در ترویج دین و برای امور مردم استفاده گردد.

این کارآفرین بسیجی فومنی با اشاره به تشکیل نیروی بسیج اظهار کرد: امام (ره) وقتی بسیج را تاسیس کردند این نیرو را به نام بسیج مستضعفین نام گذاری کردند چرا که هدف تجمیع همه نیرو ها در راستای منافع مستضعفین امت اسلام و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بود.

فرمانده اسبق یگان حفاظت آبزیان شیلات استان گیلان در رابطه با نقش بسیج در عمران و آبادانی کشور و بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: پس از تحریم های همه جانبه ای که بر علیه کشورمان در سال های بعد از انقلاب صورت پذیرفت رهبری معظم انقلاب اسلامی ماموریت دیگری را به بسیج مستضعفین در عمران و آبادانی کشور سپردند و در این راستا ابتدا تغییر نگاه باید صورت می گرفت که خودمان و جوانان کشور که هم تخصص دارند و هم انگیزه و توان دارند می توانند کشور را بسازند و قله هائی را فتح کنند که با ابزار عادی قابل فهم نیست.

پیرقدیمی در ادامه بیان داشت: از زمانی که بسیج وارد عرصه سازندگی کشور با استفاده از توان داخلی، سرمایه ایرانی و مدیریت جهادی شد و در امر دفاعی و یا امور فرهنگی، سازندگی و اقتصادی امروز بسیج سربلند است چون توانسته تحول ایجاد نماید به عنوان نمونه اگر آمریکا دورتادور کشور دیوار بتنی احداث کند و ما را تحریم کند ایرانی می تواند همه نیازهای خود را برآورده کند که برای نمونه در حوزه نظامی و دفاعی سرفراز بوده ایم.

وی با اشاره به ساخت سخت افزارهای نظامی توسط ایران که دنیا از این پیشرفت مبهوت مانده است تاکید کرد: امروز مردم کشور ما سوال مهمی برایشان وجود دارد که با پیشرفت های حیرت آور نظامی چگونه در حوزه اقتصادی مسئولین دولتی ما نتوانستند موفق باشند؟ آیا مسئولین ما به مدیریت جهادی و تفکر ما می توانیم اعتقاد دارند؟ در هر صورت پس از ورود سازمان بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی با کمترین سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی شاهد پیشرفت قابل تحسینی در این عرصه بوده ایم که موجب خوشحالی مردم در داخل کشور و نگرانی دشمنان در خارج از کشور شده است.

این کارآفرین بسیجی در رابطه با سرمایه گذاری خود در حوزه آبزی پروری اظهار کرد: بنده امروز به عنوان یک رزمنده بسیجی در عرصه اقتصادی ورود کرده ام و الحمدالله توانسته برای دو نفر اشتغال ایجاد کنم و آنها را بیمه کرده ام و در سال های ۹۴ و ۹۵ به عنوان کارآفرین خوب و در سال جاری به عنوان کارآفرین موفق شناخته شوم و سالانه بیش از ۷ تن ماهی گوشتی و بیش از سیصد هزار قطعه ماهی زینتی گلد فیش تولید می نمایم.

پیرقدیمی در پایان خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از وضعیت اقتصادی کشور راضی نیستند چرا که در هر خانه ای ما شاهد وجود چند جوان بیکار هستیم بنابراین مسئولین کشور از صدر تا ذیل باید نسبت به فرمایشات رهبری حساس باشند و بدانند شعارهایی که ایشان برای هر سال برمی گزینند تنها برای همان سال نیست و بنده اعتقاد دارم ما می توانیم با استفاده از توان داخلی دغدغه های رهبری را رفع نمائیم منتها شرط رفع این مشکل خواستن و تغییر نگاه مسئولان است و باید تمامی وابستگی ها را خنثی کنیم چرا که دشمن با تمام وجود وارد جنگ اقتصادی با ما شده است.

منبع: بهجت نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه