فراخوان ملی یک معلم؛

معلمان پایه اول با لباس محلی در کلاس درس ایران حاضر شوند

آموزگار دبستان پسرانه سما رشت در فراخوانی ملی از معلمان پایه اول درخواست کرد که در روز تدریس درس ایران با لباس محلی بومی شهر خود در کلاس درس حاضر شوند.

معلمان پایه اول با لباس محلی در کلاس درس ایران حاضر شوند

به گزارش ۸دی، سمیه رحمت درباره تدریس نشانه ی (ای) درس ایران در کتاب فارسی پایه اول و چالش لباس محلی اظهار کرد: در فراخوانی ملی از معلمان پایه اول کشور درخواست کردیم که در روز تدریس درس ایران با لباس محلی بومی شهر خود در کلاس درس حاضر شوند.

وی گفت: این درس با توجه به اهداف برنامه، درسی بسیار مهم بوده و تأکید شده که باید زمینه را برای توجه به یکی از ارزش‌های مرتبط با مردم (جامعه و کشور) یعنی وطن‌دوستی و تقویت این حس فراهم کرد.

رحمت افزود: این نشانه از نشانه‌های مهم و پرکار است که تدریس آن بیش از یک جلسه زمان برده و باید با صبر و حوصله، نکات مهم  را مرحله‌به‌مرحله در۴-۳ روز به دانش‌آموزان آموزش داد و یادگیری هر مرحله را با دادن تمرینات مناسب تثبیت کرد.

آموزگار دبستان پسران سما واحد رشت با بیان اینکه این طرح با استقبال جمعی از معلمان مدارس سما سراسر کشور همراه شد، گفت: حتی از مرزی‌ترین و محروم‌ترین روستاها آموزگاران پایه اول با لباس‌های محلی بومی در کلاس حاضر شدند.

رحمت ادامه داد: استقبال همکاران سمایی از این فراخوان و چالش هم بسیار چشمگیر بود و از مدارس سما واحد زاهدان، بافت، مرند، همدان، خوزستان، شوشتر، یزد، فارس، لارستان، تهران، ماهشهر و واحد انزلی تصاویر زیبایی با پوشش محلی و حضور در کلاس در این چالش شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تصاویر ارسالی به مدت یک هفته در نمایشگاه مجازی برای بازدید به نمایش گذاشته شد.

منبع: آنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه