سردار احمدیان:ملتی که هشت سال با تمام وجود خود در برابر دشمنان ایستاد هرگز در برابر آنها سر خم نمی‌کند

مسئول گروه تفحص شهدا با اشاره به وجود ۶۰ هزار رزمنده مفقودالاثر در دوران دفاع مقدس، گفت: اکنون تعداد ۶ هزار شهید دوران دفاع مقدس هنوز مفقودالاثر هستند.

سردار احمدیان:ملتی که هشت سال با تمام وجود خود در برابر دشمنان ایستاد هرگز در برابر آنها سر خم نمی‌کند

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، سردار محمد احمدیان در مراسم یادواره سردار شهید داود حق‌وردیان در مسجد قدس رشت با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و ایثار اظهار کرد: خرمشهر قهرمان به خواست و اراده خداوند آزاد و به میهن اسلامی بازگشت.

وی با بیان به اینکه دست خداوند در تمام مراحل جنگ تحمیلی قابل مشاهده بود، گفت: پیروزی در تمام عملیات‌ها تنها با توکل به خداوند محقق می‌شد و ملت ایران اکنون نیز آزاده و مقاوم در برابر هجمه‌های دشمن ایستاده است.

مسئول گروه تفحص شهدا، با اشاره به وجود ۶۰ هزار رزمنده مفقودالاثر در دوران دفاع مقدس، افزود: اکنون تعداد ۶ هزار شهید دوران دفاع مقدس هنوز مفقودالاثر هستند.

احمدیان با بیان اینکه فکر درباره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در فتح خرمشهر انسان را دگرگون می‌کند به ذکر خاطره‌ای از فرمانده‌ای عراقی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: روزی نیروهای بعثی تعدادی رزمنده اسیر ایرانی را گرفته و کوچک‌ترین آنها را روی زمین خواباندند، سمبه اسلحه را به چشمش فرو کردند و با قنداق اسلحه به سمبه کوبیدند تا اینکه چشم آن جوان ایرانی از پشت سر او بیرون آمد و تنها دلیل آن جوان ذکر نام امام حسین (ع) بود.

ویشهدای دوران دفاع مقدس را معامله‌کنندگان با خداوند دانست، خاطرنشان کرد: ملتی که هشت سال با تمام وجود خود در برابر دشمنان ایستاد هرگز در برابر آنها سر خم نمی‌کند.

مسئول گروه تفحص شهدا، با بیان اینکه دشمن دین و اعتقادات ملت ایران را نشانه رفته است، افزود: امروز تکلیف همه ما در برابر دشمنان مشخص است.

احمدیان با اشاره به اینکه توکل به ائمه اطهار (ع) در پیروزی رزمندگان اسلام نقش بسیار مهمی داشت، تصریح کرد: دشمنان باید از روزی بترسند که شیشه ملت ایران برنده شود.

وی با تاکید بر اینکه گاهی در دوران دفاع مقدس  برای حفظ ۱۰ متر خاکریز تعداد زیادی از رزمندگان شهید می‌شدند، گفت: آمریکا بداند ملت ایران آماده است و جوانان ما پای دین و ناموس خود ایستاده‌اند.

مسئول گروه تفحص شهدا،حمایت از مسئولان را وظیفه کنونی همه دانست و بیان کرد: با حمایت از مسئولان باید کاری کرد تا آنها با پشتوانه بتوانند در برابر دشمنان بایستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه