تشییع ۵ شهید گمنام ساعت ۹ صبح فردا در رشت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع ۵ شهید گمنام ساعت ۹ صبح فردا(پنجشنبه) در رشت خبر داد و گفت: این شهدا بر روی دستان امت شهید پرور گیلان از مقابل سپاه ناحیه رشت(پل عراق) به سمت میدان شهدای ذهاب این شهر تشییع خواهند شد.

تشییع ۵ شهید گمنام ساعت ۹ صبح فردا در رشت

رسول جلایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با خبرنگار سرویس ایثار و شهادت هشت دی نیوز از تشییع ۵ شهید گمنام ساعت ۹ صبح فردا(پنجشنبه) در رشت خبر داد و گفت: این شهدا بر روی دستان امت شهید پرور گیلان از مقابل سپاه ناحیه رشت(پل عراق) به سمت میدان شهدای ذهاب این شهر تشییع خواهند شد.

وی با بیان اینکه این شهدای گمنام حدود یک ماه پیش در منطقه عملیاتی فاو تفحص شدند، اظهار کرد: این شهدا امروز وارد گیلان می شوند و شامگاه امشب مراسم شب وداع در مسجد شهدای لنگرود برگزار می گردد.

جلایی با اشاره به مکان دفن شهدای گمنام، اظهار نمود: ۴ تن از شهدا در پارک فجر لنگرود و یک تن دیگر نیز در مکان اداره کل اطلاعات استان گیلان دفن خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در خصوص سن این شهدای گمنام افزود: دو شهید ۲۲ ساله، یک شهید ۱۸ ساله، یک شهید ۱۹ ساله و نیز یک شهید ۲۸ ساله تشییع خواهند شد.

shahide-gomnam

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فعال سایبری
شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوون...
در حاشیه