وحدت سومین رکن پیروزی بر دشمنان است/ انقلاب الگویی برای بشریت

امام جمعه موقت رشت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد روز بزرگی برای ملت ایران است،اظهار کرد: این روز در تاریخ ایران باعظمت و سرنوشت‌ساز است.

وحدت سومین رکن پیروزی بر دشمنان است/ انقلاب الگویی برای بشریت

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد روز بزرگی برای ملت ایران است،اظهار کرد: این روز در تاریخ ایران باعظمت و سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: خدا در قرآن وعده می‌دهد که دشمنان حق به وسیله خداوند از بین می روند.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه صدام ملئون در دوران ۸ ساله دفاع مقدس توسط ۱۷ کشور دنیا تجهیز می‌شد، گفت: امروز در برابر این همه عظمت و پیشرفت ایران دشمن اجازه تجاوز به ایران را به خود نمی‌دهد.

صدیق عربانی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار بزرگ ملت دانست و تصریح کرد: یکی از عومل پیروزی دفاع مقدس دلبستگی ارتش به ملت بود.

وی غیرت و عزت ملت ایران را دلیل دوم پیروزی دانست و افزود:رزمندگان اسلام با اخلاص و غیرتمندی سبب شدند حتی یک وجب از خاک ما نصیب دشمن نشود.

امام جمعه موقت رشت، وحدت اسلامی را سومین رکن پیروزی عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما الگو و اسوه برای تمام بشریت است.

صدیق‌عربانی بابیان اینکه پیشرفت نظامی ایران مانع طمع‌ورزی دشمنان است، گفت: دشمنان اسلام بدانند و آگاه باشند که با وجود فرهنگ ایثار و پایداری در ملت هیچ ترفندی علیه نظام کاربرد ندارد.

افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان ارشد نظامی آجا استان گیلان  یل تاکید بر اینکه فتح خرمشهر با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر حاصل مدیریت جهادی بود افزود: باید امروز جوانان ما  با درس گرفتن از سوم خرداد به عنوان گنجینه پایان‌ناپذیر به قله‌های تعالی و پیشرفت دست یابیم.

با بیان اینکه از بهمن سال ۵۷ تاکنون هر چه در انقلاب اسلامی ما اتفاق افتاده  سرمایه و درس و عبرت است، گفت: تمام این رویدادها برای ما الگو و اشاره است.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ایران است تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران در تمام جهان به صورت یک فرهنگ درآمده است.

فرمانده ناوگان ارشد نظامی آجا استان گیلان نیز در این مراسم با این توضیح که عملیات بیت المقدس بزرگترین حماسه دفاع مقدس است،گفت:هماهنگی و همدلی به بهترین شکل در این عملیات بین نیروهای ما برقرار شد.

رضایی حداد با اشاره به هدایت پیامبرگونه امام راحل در دفاع مقدس اظهار کرد: فتح خرمشهر افتخار بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت پایداری فرهنگ ملت ایران است، افزود: داشتن چنین فرهنگی هر دشمن و نگرانی را از بین می‌برد.

فرمانده ناوگان ارشد نظامی آجا استان گیلانبا اشاره به تاکیدات  مقام معظم رهبری بر فرهنگ جهاد و ایثار، گفت: دلیل ماندگاری هشت سال دفاع مقدس اراده پولادین ملت ایران است.

وی تصریح کرد: این ارده پولادین می‌گوید ما همیشه پای رکاب هستیم و آمادگی داریم با هر دشمنی از این کشور بجنگیم و اجازه ندهیم وجبی از خاک ایران و ذره‌ای از بزرگی ملت ایران کاسته شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه