یک پرسپولیسی اولین خرید سپیدرود در نیم فصل

شنیده ها حکایت از آن دارد که احسان علوان زاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس به احتمال زیاد از لیست این تیم خارج و مقصد او برای ادامه فصل رشت و تیم سپیدرود خواهد بود.

یک پرسپولیسی اولین خرید سپیدرود در نیم فصل

به گزارش ۸دی، علوان زاده که سابقه حضور در فینال جام باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه دارد در دو فصل اخیر عموماً به عنوان بازیکن تعویضی برای سرخپوشان پایتخت به میدان رفته و اکنون این فرصت را دارد تا با حضور در تیم علی کریمی شانس خود را برای بازی بیشتر و رشد در فوتبال ایران امتحان کند.

وی که با دقت پاس ۶۶% در نیم فصل لیگ جاری آماری مناسب را نسبت به فرصت کم بازی در پرسپولیس از خود بجای گذاشته، در دو دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز نقطه اتکای برانکو ایوانکوویچ بود تا در روزهای بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پست های غیرتخصصی به میدان برود.

سپیدرود در نیم فصل اول با توجه به حواشی مالکیتی نتوانست تیم کاملی را ببندد و در ادامه فصل نیز پس از حضور کریمی در سپیدرود فرصتی برای یارگیری وجود نداشت و سرخپوشان شهرباران به دست های خالی نیم فصل اول را به پایان برسانند و گفته می شود علوان زاده اولین خرید کریمی برای نیم فصل دوم خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه