رئیس هیئت ورزش‌های روستایی گیلان :

نفرات برتر کشتی گیله‌مردی معرفی شدند

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی گیلان با اشاره به استقبال بی سابقه علاقه‌مندان از مسابقات کشتی گیله‌مردی گفت: این رقابت ها با معرفی نفرات برتر با حضور کشتی‌گیران گیلان و مازندران به پایان رسید.

نفرات برتر کشتی گیله‌مردی معرفی شدند

به گزارش هشت دی، قدیر سعیدی خواه  در رشت با اشاره به معرفی نفرات برتر رقابت‌های کشتی گیله‌مردی اظهار کرد: این مسابقات با حضور یک‌صد کشتی‌گیر از استان‌های گیلان و مازندران و به مدت سی شب در سالن تختی رشت برگزار شد.

وی با اذعان به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان از کشتی گیله‌مردی افزود: بیش از سه هزار تن از علاقه‌مندان به کشتی گیله‌مردی در شب‌پایانی، این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی گیلان با بیان اینکه آرمین مولایی از فومن کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد بیان کرد: در رده سبک‌وزن، سعید رسولی از لنگرود و ساسان آقایی از رشت به ترتیب موفق به کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی شدند و علی شادمان از رشت و آرمین مولایی از فومن مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سعیدی خواه با اشاره به قهرمانی سجاد رسولی از لنگرود در رده سنگین‌وزن خاطرنشان کرد: حاجی‌زاده از رودسر در این وزن موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد و محمد شادمان و معین موسوی از رشت مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رقابت‌های کشتی گیله‌مردی یادواره شهدای مدافع حرم گیلان به مدت سی شب با حضور کشتی‌گیران گیلان و مازندران به میزبانی سالن تختی رشت برگزار شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه