محموله ادکلن قاچاق در آستارا کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۸۰۰ عدد ادکلن قاچاق و دستگیری حامل آن در این شهرستان خبر داد.

محموله ادکلن قاچاق در آستارا کشف شد

به گزارش هشت دی، سرهنگ محمد نمازی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه ‌راه قلعه این شهرستان در محور اردبیل-آستارا روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان، ادکلن های خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی اظهار داشت : ارزش تقریبی این محموله ۱۰۰ میلیون ریال است و در این راستا یک قاچاقچی ۵۲ ساله دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
وی با بیان این که پلیس برای حمایت از کالای ایرانی با قاچاق مبارزه می کند از مردم خواست اخبار و اطلاعات خرید و فروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های فاسد را به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
**
نشست کتابخوان کودک و نوجوان عصر پنجشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا برگزار شد.
در این نشست دانش آموزان کتاب خوان، ۴۰ کتاب شاخص ادبیات، شعر، قصه و رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، دین، طب و تغذیه و بهداشت عمومی و خانواده را به علاقه مندان معرفی کردند.
مدیر آموزش و پرورش آستارا در این نشست با حضور جمعی از مسئولان محلی گفت: افزایش عضویت دانش آموزان در کتابخانه ها ضروری است و باید فرهنگ کتابخوانی ترویج و بخش های سخت افزاری توسعه یابد.
سجاد موسوی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به کتاب و برانگیختن ذائقه مطالعه از هدف های نشست کتابخوان در بین دانش آموزان است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در ۲ مرکز کانون پرورش فکری آن عضو هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه