مدیرکل بیمه سلامت گیلان مطرح کرد

هزینه ۱۰ میلیارد ریالی بیمه سلامت در آستارا

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در جریان دیدار با فرماندار شهرستان آستارا گفت: اداره‌کل بیمه سلامت استان گیلان سالانه در شهرستان آستارا بابت پرداخت هزینه‌های درمانی حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌کند.

هزینه ۱۰ میلیارد ریالی بیمه سلامت در آستارا

به گزارش هشت دی،  علی اکبری در جریان دیدار با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: اداره‌کل بیمه سلامت استان گیلان سالانه در شهرستان آستارا بابت پرداخت هزینه‌های درمانی حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان تعداد افراد تحت‌پوشش در سطح شهرستان آستارا را بیش از ۴۹ هزار نفر دانست و تصریح کرد: دولت به‌رغم مشکلات بسیار در زمینه درمان و ارتقای سطح سلامت عمومی مردم، تاکنون اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در محل فرمانداری با بیان اینکه نگاه به حوزه خدمات درمانی این شهرستان باید منصفانه‌تر باشد اظهار کرد: شهرستان آستارا با وجود مرز و جمعیت شناور آن از فقر امکانات، تجهیزات و منابع انسانی متخصص رنج می‌برد.

یونس رنجکش با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه اقدامات شایسته و اثربخشی انجام داده است تصریح کرد: در ساماندهی خدمات ارائه شده توسط دولت در این شهرستان ضعف مدیریتی وجود دارد که موجب بروز تأثیرات منفی در افکار عمومی شده است.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده و ارجاع بیماران به واسطه طرح مذکور موجب کاهش هزینه‌های درمان شده است افزود: اجرای این طرح و کاهش هزینه‌های درمان بیماران در بهبود کیفیت‌بخشی به حوزه درمانی و رفاه عمومی مردم اثربخش بوده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه