مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان :

گیلان به مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام دست‌یافت

مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به کسب شش مدال رنگارنگ توسط قایقرانان گیلانی گفت: تیم بانوان گیلان در مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های آرام بزرگ‌سالان کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

گیلان به مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام دست‌یافت

به گزارش هشت دی، دانیال ابراهیمی در انزلی با اشاره به کسب مقام قهرمانی قایقرانان گیلانی در مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان کشور اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۱۷ استان به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به کسب شش مدال توسط بانوان گیلانی گفت: الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر موفق به کسب دو مدال برنز شد، در کایاک دونفره ۵۰۰ متر تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان و در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر تانیا کارگرپور، الناز شفیعیان، نجمه سجادی و آرزو صیاد نعمتیان موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

مسؤول روابط عمومی هیئت قایقرانی گیلان اوج هنرنمایی گیلانی‌ها را کانو کانادایی دانست و افزود: پریسا محمدزاده و زیبا سماک در کانو کانادایی دونفره ۵۰۰ متر و آتنا رئوفی در کانو کانادایی یک‌نفره موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

 مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش کانو و کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد و تیم گیلان در بخش بزرگ‌سالان با کسب ۶۳ امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه