محمود احمدی نژاد در صومعه سرا:

۵ سال تمام کارهای کشور را به بستن یک قرارداد گره زدند/ چشم به دست اروپایی ها داشتن تحقیر ملت ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ۵ سال است که اقتصاد ملت را گروگان گرفتند و رکود را تحمیل کردند بیان کرد: چطور ۵۰سال زندگی کردیم اما ناگهان تمام زندگی ما به یک قرار داد بین المللی بند شد؟

۵ سال تمام کارهای کشور را به بستن یک قرارداد گره زدند/ چشم به دست اروپایی ها داشتن تحقیر ملت ایران است

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمود احمدی نژاد عصر امروز در جمع مردم صومعه سرا باتکریم میرزا کوچک خان جنگلی قهرمان مبارزه با استعمار اظهار کرد: از جنوب کشور استعمار پیر وارد کشور شد و با توافق با شوروی، ایران را تقسیم کردند.

وی پول و ثروت ایرانیان در گذشته را در اختیار انگلیسی ها دانست و ادامه داد: قحطی سال های ۱۲۹۶ تا سال های ۱۲۹۸ جز نقاط سیاه تاریخ معاصر ما است که انگلیسی ها بر ملت ایران تحمیل کردند و قحطی و در پی آن طاعون و بیماری در کشور همه گیر شد.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه در چند سال اخیر عرصه سیاسی و اقتصادی کشور با طراحی دشمن به گستردگی و پیچیدگی رسیده است بیان کرد: اگر مستکبرین ملت ایران را مهار کنند به راحتی جهان را اداره می کنند.

وی با اشاره به چند سال اخیر به خصوص پس از سال های ۹۳_۹۲ بهانه اصلی فشارهای دشمن ادعاهای های آنها در مورد فعالیت های هسته ای ایران بود و این در حالی است که همان کسی در سال های ۸۰ تا ۸۳ انجام مسئول پرونده هسته ای ایران بود که که امروز رئیس جمهور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت نهم و دهم کوچک ترین بهانه ای دست دشمن نداد، گفت: در آن دوره ای که ما واقعا هسته ای شدیم همین منتقدان در داخل کشور می گفتند موضوع هسته ای باعث تحریم شده است.

 

وی ادامه داد: مردم، یادتان هست می گفتند خزانه خالی است؟ ۵.۶ سال تمام کارهای کشور متوقف شده است در حالی که کشور پر از ثروت و نیروی انسانی است همه کارهای کشور را متوقف کردند و گفتند راه نجات ما تنظیم فلان قرارداد است.

احمدی نژاد در رابطه با اینکه عده ای تبلیغ می کنند که ما باید چشم به اهرم دست اروپایی ها داشته باشیم تا آن ها کاری برای ما کنند، بیان کرد: به خدا قسم این کار تحقیر ملت ایران است و با این کار در واقع حلقه توطئه دشمن برای تضعیف ملت و به سلطه کشیدن ملت گسترده می شود.

احمدی نژاد تجربیات تاریخی خود را حاصل هزینه های سنگین دانست که باید عبرتی شود برای سایرین و ادامه داد: متاسفانه این روز ها باری دیگر تعهدات جدید مطرح کردند و همه امورات کشور را به آن گره می زنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه در این سال ها اقتصاد ملت را گروگان گرفتند و رکود را تحمیل کردند بیان کرد: چطور ۵۰سال زندگی کردیم اما ناگهان تمام زندگی ما به یک قرار داد بین المللی بند شد؟

احمدی نژاد تصریح کرد: بنده به عنوان کوچک شما و کسی که همه ایران را دیده و امکانات کشور را می شناسد می گویم که ایران دارای ثروت عظیمی است، انرژی، جنگل و معدن دارد پس این ها را در اختیار مردم بگذارید تا کار کنند.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه اقتصاد کشور را به رکود کشیدند و عده ای در حال سو استفاده هستند، ادامه داد: پول، زمین، مصالح و کارگر هست پس مشکل رکود مسکن را حل کنید.

وی با اشاره به یارانه ۴۵هزار تومانی از ابتدا تاکنون گفت: همه قیمت ها را بالا بردید پس یک چیزی به یارانه اضافه کنید.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از مردم به نیاز های اولیه خود محتاج اند و از سوء استفاده ها ناراضی اند اذعان کرد: گرانی افسار گسیخته و بی برنامگی در کشور وجود دارد، یک راه جلوی مردم بگذارید.

وی با بیان اینکه یک کارگر با حداقل مزد کار می کرد لیکن اکنون چندین ماه است حقوق نگرفته، تصریح کرد: ضد انقلاب کسانی هستند که با بی تدبیری و ضعف مدیریت خود چشم به کمک بیگانه دوختند و ملت ایران را تحت فشار قرار دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
سلام. به آقای احمدی نژاد در هر دو دوره اش رای دادم. و امروز از این اعمال دوره دومش بویژه زاویه با ولایت و رها کردن ارز در پایان دوره اش که اون گرانی را سبب شد و همان در ادامه در سال ۹۲ باعث روی کار آمدن این عده غربزده شد که ضعف های دوره دوم احمدی نژاد را بزرگ کرده و برخی را فریب داده و البته اصولگرایان هم مغرور شده و با ثبت نام و رقابت بین خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ در بوجود آمدن این وضع موجود بویژه حلقه انحرافی ایشان علیرغم تذکرات رهبری و دلسوزان انقلابی سهیم اند. صد البته این حرف های که از قول ایشان در خبر آمده صحیح است. ولی آقای احمدی نژاد نگذار با در زمین این غربزده ها بازی کردن شما و حلقه انحرافی شما پازل نقشه دوباره به قدرت رسیدن این سازشکارها تکمیل شود. این حرفها را همه میدانند شما به وظیفه خودتان که اطاعت و وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه است بپردازید. با این متینگ های شما این غربزده ها دوباره فرصت فریب افکار عمومی را پیدا خواهند کرد. اگر صداقتی هنوز داری بیا و برای خدا از ولایت و قاطبه انقلابی های حزب اللهی فاصله نگیر و من، من را کنار بگذار.!
عیسی در پاسخ به روشن
زر نزن
در حاشیه