دستور رئیس جمهور برای کاهش قیمت کالاها

رییس دفتر رییس جمهوری از دستور دکتر روحانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کاهش قیمت ها خبر داد و گفت: طبیعی است با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها هم کاهش یابد، مردم و اصناف نیز باید در این زمینه کمک کنند.

دستور رئیس جمهور برای کاهش قیمت کالاها

به گزارش هشت دی،رییس دفتر رییس جمهوری از دستور دکتر روحانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کاهش قیمت ها خبر داد و گفت: طبیعی است با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها هم کاهش یابد، مردم و اصناف نیز باید در این زمینه کمک کنند.

«محمود واعظی» پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران مهم ترین هیات وزیران را بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: با توجه به رهنمودی که رهبر معظم انقلاب در مورد بودجه سال آینده داشتند، رییس جمهوری امروز بحث مفصلی درباره لایحه بودجه سال آتی و ابعاد مختلف آن مطرح کرد و این که وزرا، روسای دستگاه ها ، اعضای کابینه و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه هماهنگ کنند.

وی به نشست سران قوا و توافق دولت و مجلس اشاره کرد و اظهارداشت: جلسات مفصلی بین نمایندگان مجلس و دولت برگزار شده و امروز هم این جلسات ادامه دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: فردا هم جلسه بسیار مهمی برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم بودجه بسیار خوبی داشته باشیم که در آن هم امورات کشور پیش برود و هم رسیدگی به طبقه کارمند، بازنشسته در آن دیده شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه