نخست‌وزیر رژیم اسرائیل خبر داد؛

سفر هیأتی از نظامیان صهیونیست به مسکو برای مذاکره علیه ایران و حزب‌الله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت هیأتی از ارتش این رژیم برای مذاکره علیه ایران و حزب‌الله به روسیه سفر کردند.

سفر هیأتی از نظامیان صهیونیست به مسکو برای مذاکره علیه ایران و حزب‌الله

به گزارش هشت دی،«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سفر هیأتی از نظامیان این رژیم به مسکو برای رایزنی با مقامات روسیه علیه ایران و حزب‌الله خبر داد.

نتانیاهو در جریان بازدید از مرکز فرماندهی نیروهای شمالی ارتش و محل عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، گفت: «عصر امروز هیأتی از ارتش به مسکو می‌رود. آنها این موضوع را (برای روسیه) شفاف‌سازی می‌کنند که اسرائیل به موضع خود در اقدام علیه تثبیت نظامی ایران و حزب‌الله در سوریه ادامه خواهد داد».

بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل، وی با ادعای اینکه ارتش این رژیم در حال شناسایی شبکه تونل‌های حزب‌الله در مرز لبنان است، افزود: «اگر حزب‌الله… به ما حمله کند یا علیه عملیات سپر شمالی اقدام کند، ضربه غیرقابل تصوری به آنها می‌زنیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه مجبور شدند عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله را زودتر از موعد شروع کنند  مدعی شد: «عملیات سپر شمالی تا هر زمانی که نیاز باشد و تا زمان خنثی‌کردن سلاح تونلی حزب‌الله، ادامه می‌یابد».

ارتش رژیم اسرائیل در تاریخ ۱۳ آذر با متهم کردن جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

ارتش لبنان نیز پس از آنکه نظامیان صهیونیستی سعی کردند در نبودِ تیم تحقیق فنی ارتش لبنان، خط آبی در مقابل  «میس الجبل» را علامت‌گذاری کنند، به حالت آماده‌باش درآمد.

این در حالی است که پیشتر یک وبگاه صهیونیستی مدعی شده بود که رئیس‌جمهور لبنان با کمک حزب‌الله، از همتای روسی خود درخواست کرده که جهت محدود کردن فعالیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، آسمان این کشور هم تحت پوشش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه قرار گیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه