حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث گیلان نجات یافته اند

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته هزار و ۲۲۷ ماموریت امدادی از سوی این جمعیت انجام گرفته، گفت: در این ماموریت ها، ۹ هزار و ۲۰۰ خدمات امدادی انجام و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث نجات یافته اند.

حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث گیلان نجات یافته اند

به گزارش هشت دی، مهدی ولی پور در همایش نکوداشت روز جهانی داوطلبان در رشت افزود: یک هزار و ۶۳۳تیم عملیات با بیش از پنج هزار و ۶۰۰ نفر از نجاتگران در عملیات ها حضور داشتند.
وی اظهار داشت: در این مدت، با مشارکت ۳۶ سازمان مردم نهاد و دو هزار و ۶۰۰ خیر، به بیش از ۲۲ هزار نفر خدمات حمایتی، معیشتی و دارویی به مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارائه شد.
ولی پور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی عمومی، همگانی و تخصصی و اهمیت فراگیری این آموزش ها خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی برای داوطلبان، امدادگران و عموم مردم از برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان است.
وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: حدود ۲۰ هزار نفر از خانواده این جمعیت با نیات خیرخواهانه همواره در سختی ها برای امداد و نجات و درمان رایگان آسیب دیدگان، داوطلبانه یاریگر ما هستند.
در همایش نکوداشت روز جهانی داوطلبان ، کارت و لباس داوطلبی به استاندار گیلان اهدا شد و جمعی از داوطلبان ، نجاتگران و خیرین جمعیت هلال احمر استان تجلیل شدند.
۱۴ آذر مصادف با پنجم دسامبر روز جهانی داوطلب بود.
داوطلبان جوامع تاب آور می سازند، شعار امسال روز جهانی داوطلب است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه