مسئولان تمام هم و غم خود را برای عزل و نصب ها نگذارید

نماینده ولی فقیه در رودبار، گفت: از مسئولان استان و شهرستان خواهش می کنم، هم و غمشان را برای تعویض ها خیلی نگذارند، به جای اینکه هی عوض کنید، کار کنید.

مسئولان تمام هم و غم خود را برای عزل و نصب ها نگذارید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان رودبار که با حضور مردم ولایی و جمعی از مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوی الهی و تبریک عید مبعث نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) در زمانی طلوع کرد که تاریکی، جهل و نادانی همه جامعه را فرا گرفته بود.

وی در ادامه به فضائل و اخلاق حسنه پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: احترام به بزرگان، نهی از بدگویی و غیبت نسبت به دیگران، تواضع و ساده زیستی از اخلاقیات بارز نبی مکرم اسلام(ص) بود.

خطیب جمعه رودبار، دوران زندگی پیامبر اسلام را الگویی برای زندگی بشری عنوان نمود و ادامه داد: الگوی رفتاری پیامبر(ص) بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال در بین پیروانش در جریان است.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) اهل عفو و گذشت بود، متذکر شد: باید از خلقیات نبی مکرم اسلام درس گرفت گاهی دعواها و نزاع ها به دلیل عدم گذشت سالها به طول انجامیده یا پروندههای قضایی دادگاه ها را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام داودی،با اشاره به مناسبت های هفته شهادت امام موسی کاظم را تسلیت گفت و ابراز کرد: حق حکومت و رهبری با امام موسی کاظم(ع) بود اما حاکمان زمان حق را نمی پذیرفتند، طمع جاه و مقام نمی گذاشت بپذیرند امام موسی کاظم(ع) رهبر جامعه دینی است.

وی ضمن گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر، گفت: وقتی صدام خرمشهر را گرفت رسانه های غربی جشن گرفتند اما بازپس گیری خرمشهر توسط امت مجاهد جامعه اسلامی عزایی برای دشمنان شده بود.

امام جمعه شهرستان رودبار، ادامه داد: آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک الگوی دفاعی برتر در مقابل تهدیدات و حملات نظامی مطرح شد.

وی به ابلاغ سیاست کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش سن ازدواج،اختصاص تسهیلات برای زنان باردار، رفع موانع ازدواج و…. باید در دستورکار همه مسئولان باشد.

حجت الاسلام داودی به مسائل روز شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: هفته گذشته تودیع و معارفه معاون سیاسی فرماندار را داشتیم که ایشان از رودبار خدا حافظی کردند و رفتند، نظری مدیر و مشاوری مخلص، باهوش، خوب و دلسوز بود.

وی ادامه داد: آقای مسرور به عنوان معاون جدید فرماندار معرفی شد که باید خودش را به اثبات برساند البته وقتی از دوستان در خصوص ایشان سئوال پرسیدم از ایشان به خوبی نام می بردند و ایشان هم جزو نیروهای متدین و متعهد است.

نماینده ولی فقیه در رودبار، افزود: از مسئولان استان و شهرستان خواهش می کنم، هم و غمشان را برای تعویض ها خیلی نگذارند اکثریت هم و غم ها در مسئولین دیده می شود که به دنبال آن هستندکه این رو بردارند اون رو بذارند.

وی با بیان اینکه افزایش جابجایی ها تزلزل مدیریتی را در شهرستان به دنبال خواهد داشت، ابراز کرد: یه مقدار بچسبید به کار به جای اینکه هی عوض کنید، کار کنید.

حجت الاسلام داودی، تصرح کرد: در برخی جاها که مشکلات بودجه ای هست ما هم با عوض کردن مدیران، تزلزل مدیریتی را در شهرستان می آوریم کار سخت تر می شود.

وی یادآور شد: گره هایی در صنعت و بخش کارگری وجود دارد برخی کارگران چندین ماهه حقوق نگرفتند هم ما را برای رفع چنین مشکلاتی بگذاریم این گره ها را باز کنیم، اگر مدیری را هم بیاوردید و مشکلات ریشه ای حل نشود یقینا خشنودی در بین مردم ایجاد نخواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه