از استاندار میخواهیم تا کسی را برای آینده فرهنگی گیلان انتخاب کند که جز نیروهای ارزشی نظام و از سرمایه های انقلاب باشد

صدیقی در خطبه های نماز جمعه صومعه سرا، با اشاره به انتظاراتش از استاندار درباره مدیر کل آینده ارشاد گیلان تاکید کرد: از استاندار میخواهیم تا کسی را برای آینده فرهنگی گیلان انتخاب کند که درگیر جناح بندی های سیاسی نباشد. همچنین شخصی که جز نیروهای ارزشی نظام و از سرمایه های انقلاب باشد.

از استاندار میخواهیم تا کسی را برای آینده فرهنگی گیلان انتخاب کند که جز نیروهای ارزشی نظام و از سرمایه های انقلاب باشد

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه صومعه سرا با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اظهار کرد: انقلاب اسلامی در مدت ۳۵ سال گذشته رویش‌های بسیاری داشته است.

وی به فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: خرمشهر پس از ۲۴ شبانه‌روز نبرد بدون وقفه آزاد شد.

صدیقی با تبریک فرا سیدن مبعث پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: مسلمانان باید سیره پیامبر (ص) را در زندگی خود به‌کارگیرند.

امام جمعه صومعه‌سرا لازمه رسیدن به مقام انسانیت را شکرگزاری به درگاه خداوند دانست و بیان کرد: شکرگزاری از نعمت‌های خداوند بوده که به انسان عنایت شده است.

صدیقی شکرگزاری به درگاه خداوند را سبب ارتقای جایگاه انسان‌ها خواند و یادآور شد: اگر انسان شکرگزار نعمت‌هایی که به او می‌رسد، نباشد از حیوان پست‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) شکرگزار نعمت‌های الهی بود، خاطرنشان کرد: آیه‌های بسیاری در قرآن درباره شکرگزاری آمده است.

صدیقی در ادامه با اشاره به انتظاراتش از استاندار درباره مدیر کل آینده ارشاد گیلان تاکید کرد: از استاندار که خود فرد مومن و متعهد به نظام است میخواهیم تا کسی را برای آینده فرهنگی گیلان انتخاب کند که درگیر جناح بندی های سیاسی نباشد. همچنین شخصی که جز نیروهای ارزشی نظام و از سرمایه های انقلاب باشد. از طرفی تخصص و تعهد جز اصلی ترین ویژگی های او باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه