پوشش لیلا حاتمی در جشنواره کن، که به گفته وزیر ارشاد متین! بود+ تصاویر

علی جنتی وزیر ارشاد درباره رفتار غیرعرف لیلا حاتمی در جشنواره کن گفت:در مجموع خانم حاتمی تلاشش بر این بود که نوع پوشش او به گونه‌ای متین و حضورش مطابق با معیارهای ارزشی ما باشدپ

پوشش لیلا حاتمی در جشنواره کن، که به گفته وزیر ارشاد متین! بود+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، علی جنتی وزیر ارشاد درباره رفتار غیرعرف لیلا حاتمی در جشنواره کن گفت: “در مجموع خانم حاتمی تلاشش بر این بود که نوع پوشش او به گونه‌ای متین و حضورش مطابق با معیارهای ارزشی ما باشد.” در زیر عکس‌هایی از حضور لیلا حاتمی در کن ۲۰۱۴ مشاهده می‌کنید:

99745_488 99746_884 99747_737 99748_900 99749_138

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مریم
خیلی هم زیبا و باوقار و دوست داشتنی.
م در پاسخ به مریم
واقعا خیلی باوقاره!!! با پوشش اسلامیش خوب شان سلامی ایران رو تو یه جشنواره بین المللی حفظ کرد متاسفم واقعا واسه مدیران فرهنگی
مریم در پاسخ به م
بله جناب م خیلی باوقار هستند و باعث افتخار ((اکثریت))
م در پاسخ به مریم
اکثریت الان منظورت خودته دیگه
..atena
پوشش اسلامی؟؟؟؟؟واقعا این اون پوششیه که خدا دستور داده؟؟؟چرا دیگه اون روسری مزخرف رو سرش گذاشته..
ناشناس در پاسخ به ..atena
ببند بابا
راه در پاسخ به
شعور حرف زدن ندارین دیگه جای امثال شما جنگله
هادی
وااسفا. اینها حافظان خون شهدا هستند؟! مرگ بر این حافظان. و تاسف بر ما غافلان.این حزب الله؟ این عمار؟ این ؟؟؟؟؟؟.الهم عجل لولیک الفرج.
ستاره روشن
این جور مواقع یک طراح باشعور می تونه جوری لباس طراحی کنه که هم شیک باشه هم واقعا باحجاب. آخه اینها هم شد لباس؟ این همه خرج و این همه بدسلیقگی؟ طراحان مد ترکیه یاد گرفتند چه کنن ماها یاد نگرفتیم. اگر از طرف وزارت ارشاد رفته که باید رعایت می کرد، اگر شخصی رفته به کسی مربوط نیست که چی می پوشه؟ تا حالا با زور کدوم مسئله حجاب حل شده که حجاب بازیگرها بشه؟ ارزش این همه سر و صدا رو نداره این رفتارها. چند سال دیگه خود به خود از جلوی دوربین ها محو می شن.
مخاطب 100 درصدی
وزیر محترم ارشاد!!! زنی که بخواد شایسته بودن خودش رو با زیباییش نشون بده زنه ضعیفیه اگه امثال لیلا حاتمی و همه زنان بد حجاب تونستن زیبایی انسان بودنشون رو بدون ظاهر کردن زیبایی جسمشون به همه نشون بدن اونوقت لایق تقدیر هستن!!!
در حاشیه