جوانان انقلابی بیشتر از هرکس دیگری جلوی انحراف از خط امام می ایستند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: مجموعه قراردادهایی مانند IPC ، FATF ، خصوصی‌سازی آموزش و پرورش ، ارائه مدل های برجامیزه شده در حوزه‌های منطقه، موشکی، بانکی و حقوق بشری بسیار خطرناک و آسیب ‌زاست و استقلال کشور رابه خطر می اندازد.

جوانان انقلابی بیشتر از هرکس دیگری جلوی انحراف از خط امام می ایستند

به گزارش ۸دی، محمدصادق جعفری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه آستانه اشرفیه اظهار کرد: قطعا امروز راه تعالی و پیشرفت کشور از راه انقلابی‌گری می‌گذرد و قطعا جوانان انقلابی کشور امروز خود را بیشتر از هر کس دیگری مسئول می‌دانند که جلوی انحراف از خط امام را بگیرند.

وی افزود: مجموعه قراردادهایی مانند IPC ، FATF ، خصوصی‌سازی آموزش و پرورش ، ارائه مدل های برجامیزه شده در حوزه‌های منطقه، موشکی، بانکی و حقوق بشری بسیار خطرناک و آسیب ‌زاست و استقلال کشور رابه خطر می اندازد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان ادامه داد: هدف اصلی این قرارداد ها نهایتا تضعیف جمهوری اسلامی است و رسیدن به دو نتیجه ؛ اولا رسیدن غرب به اهداف استعماری خودش در منطقه که قدرت جمهوری اسلامی مانع این امر است و دوما حفظ امنیت رژیم صیهونیستی در منطقه .

جعفری ادامه داد: بنده به عنوان یک نماینده از جوانان انقلابی این خاک با اطمینان اعلام میکنم که سردمداران این تفکر این آرزو را مثل بوش پدر که چند روز پیش به درک واصل شد به گور خواهند و رژیم صیهونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه