ظریف: ایران تروریست‌ها و اربابان آنها را به سزای اعمالشان می‌رساند

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تصریح دارد که عاملان و آمران حمله تروریستی به چابهار به چنگال عدالت سپرده خواهند شد.

ظریف: ایران تروریست‌ها و اربابان آنها را به سزای اعمالشان می‌رساند

به گزارش هشت دی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حمله تروریستی پیش از ظهر امروز به چابهار گفت که در حمله تروریست‌های تحت حمایت خارجی، افراد بی‌گناه جان باختند و زخمی شدند.

ظریف در پیام توئیتری خود تأکید کرد که چنین جنایت‌هایی بدون تنبیه و پیگرد باقی نخواهند ماند.

وزیر امور خارجه کشورمان به‌عنوان نمونه به ماجرای رهگیری و دستگیری عبدالمالک ریگی به‌هنگام عزیمت از امارات به یک کشور دیگر در فراز آسمان اشاره کرد.

ظریف تأکید کرد که ایران، تروریست‌ها و اربابان آن‌ها را به پیشگاه عدالت تسلیم خواهد کرد.

متن پیام توئیتری ظریف به‌شرح زیر است:

تروریست‌های تحت حمایت خارجی افراد بی‌گناه را در چابهار به‌قتل رساندند و زخمی کردند. ما در گذشته نشان داده‌ایم که چنین جنایت‌هایی بدون تنبیه نخواهند ماند: در سال ۲۰۱۰، سرویس‌های امنیتی ما افراطی‌ها را رهگیری و در مسیرشان از امارات متحده عربی دستگیر کردند. حرف مرا به‌یاد داشته باشید: ایران تروریست‌ها و اربابان آن‌ها را به پیشگاه عدالت تسلیم خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای ظریف! اول بفرمایید این تروریست ها از کجا تغذیه مالی و تسلیحاتی می شوند؟آکسانی که اینها را پشتیبانی می کنند مثل دولت یازدهم و دوازدهم ایران به کنوانسیونهای بین المللی وCFT که قرار است با بحث تامین مالی تروریسم مبارزه کند پیوسته اند؟یا فقط شما و برجام آوران در ادامه برجام نافرجام اطلاعات مالی کشور را بصورت آنلاین و بعنوان پیوستن بهCFT و اجرای فرامینFATFدر اختیار دشمنان ایران قرار می دهید؟
در حاشیه