استکبارستیزی با الگو پذیری مطلق از “عاشورا” در تاریخ این کشور ماندگار است

تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرده اند.

استکبارستیزی با الگو پذیری مطلق از “عاشورا” در تاریخ این کشور ماندگار است

۸دی: تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

“مظهر شهامت و سرعت عمل ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خط امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خط امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود. ” (از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی  ۱۳۸۶/۰۸/۰۹)

۱۶ آذر، نماد استکبارستیزی دانشجوی ایرانی است. سالروز شهادت مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی سه تن از میان خیل عظیم دانشجویان معترض به حضور ریاست‌جمهور وقت آمریکا ، نقطه عطفی در نقش‌آفرینی جامعه دانشگاهی و در راس آن دانشجویان فهیم کشور در ادای دین و انجام‌ وظیفه شرعی به‌منظور آگاهی بخشی به مردم مسلمان ایران‌زمین در مبارزه با استکبار  جهانی که برای همیشه در تاریخ این کشور ماندگار میماند آنهم با الگو پذیری مطلق از عاشورا.

مشارکت فعال دانشجویان از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز درکلیه سطوح اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی کشور نظیر عرصه های پرشکوه ۸ سال دفاع مقدس، حوزه های دارویی ، فضایی و هسته ای و … موجب یاس و ناامیدی اردوگاه دشمن گردیده است.

بدون شک دستیابی به خودکفایی و افزایش سرعت پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور تنها در سایه سخت‌کوشی مجاهدت و بصیرت دانشجوی جوان این سرزمین محقق خواهد شد و ایران اسلامی آزادگی و استقلال امروز خود را مرهون خون شهیدان عزیز و بزرگ‌مردانی می‌داند که ازجان‌گذشته برای تحقق آرمانشان ایستادگی کردند.

تشکل های سیاسی- اسلامی دانشجویان و اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاهی به‌خصوص دانشجویان عزیز، اهتمام ویژه این قشر فرهیخته را در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا دستیابی به پیشرفت و تعالی جایگاه حقیقی کشور ایران در جهان اسلام و کشورهای منطقه و همچنین خدمتی صادقانه و سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی فضای دانشگاهی را خواستار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه