نخستین جشنواره استانی “تا ظهور” ویژه میلاد امام زمان(عج) در گیلان برگزار می شود

به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت، نخستین جشنواره استانی ” تا ظهور…” ویژه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.

نخستین جشنواره استانی “تا ظهور” ویژه میلاد امام زمان(عج) در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت، نخستین جشنواره استانی ” تا ظهور…” ویژه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) با موضوعات مرتبط با فرهنگ انتظار و مهدویّت شامل: چند رساانه ای (عکس، فیلم کوتاه، صوت و نماهنگ)؛ ۲. انیمیشن و گرافیک؛ ۳. وبلاگ نویسی و۴. متون ادبی ( دل نوشته، شعر و نثر ادبی ) برگزار می شود.

poster jashnvare ta zuhoor

علاقه مندان شرکت در جشنواره در تمامی گروه های سنّی می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره از صندوق پستی به آدرس( شهرستان شفت- حرم شهدای گمنام-دفتر هیأت رزمندگان اسلام) و یا رایانامه جشنواره به آدرس (hamidrezahdn@yahoo.com ـــhamidrezahdn@Gmail.com )ارسال فرمایند.

در این فراخوان آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰/۰۳/۱۳۹۳ می باشد و قابل تمدید نیز نخواهد بود و آثار در پس از جمع آوری توسط هیأت داوران بررسی و برگزیده می شود.

لازم به ذکر است جوایز نفرات اول هر بخش : ۱۵۰۰۰۰۰ ریال + تندیس نخستین جشنواره؛ جوایز نفرات دوم هر بخش : ۱۰۰۰۰۰۰ ریال + تندیس نخستین جشنواره و جوایز نفرات سوم هر بخش : ۵۰۰۰۰۰ ریال + تندیس نخستین جشنواره در نظر گرفته شده است.

جوایز و هدایای برگزیدگان جشنواره در جشن بزرگ حضرت مهدی (عج) روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع ولیعصر(عج) شهرستان شفت اهدا خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشر با شماره تلفن ۰۹۱۱۶۰۰۴۹۸۷ (دبیر جشنواره) تماس حاصل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه