مدیر کل ارشاد گیلان از بین افراد مسئله دار انتخاب نشود/ چرا به دنبال ملتهب شدن فضا هستید

امام جمعه ماسال با اشاره شایعات اخیر در خصوص انتصاب مدیر کل جدید ارشاد گیلان گفت: چرا مسئولان ما گاها به سراغ افراد کد دار و مشکلات دار برای انتصابات در سطح مدیران کل می روند تا فضا برای نقش آفرینی دشمن ملتهب شود و آنها بتوانند به انقلاب و ارزش ها آسیب وارد نمایند؟

مدیر کل ارشاد گیلان از بین افراد مسئله دار انتخاب نشود/ چرا به دنبال ملتهب شدن فضا هستید

به گزارش ۸دی نیوز، حجت اسلام سید هادی موسوی در مصاحبه با ماسال نیوز در خصوص تغییر مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان در هفته آتی گفت: بکارگیری مدیران در تمام سطوح در اختیار دولت است تا جهت انجام منویات دولت مشکلی پیش نیاید و این حق طبیعی دولتهاست کما اینکه در گذشته هم وجود داشته است اما در هر طیف نیروهای دلسوز و وفادار به نظام وجود دارند که می توان از این افراد برای انتخاب مدیران گزینش انجام داد. 

امام جمعه ماسال افزود: در انتخاب مدیران در برخی ادارات اگر اهمال کاری صورت گیرد مردم خسارات زیادی خواهند دید که یکی از این ارگانها و نهادها وزارت ارشاد و ادارت کل آن هستند.

 

وی تأکید کرد: در انتخاب مدیران کل وزارت ارشاد باید از نیروهای ارزشی که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی هستند استفاده کنیم و اگر صرفا به جهت گیری های سیاسی توجه نماییم و توجهی به ملتزم بودن به اسلام، ولایت و انقلاب نداشته باشم مردم و نظام آسیب خواهد دید. 

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نامیده اند و تأکید کردند که مقدم بودن کلمه اقتصاد به معنی در حاشیه بودن فرهنگ نیست و لذا ما باید در انتخاب مدیران کل جهت مدیریت فرهنگی استان توجه بیشتری به ارزش های انقلاب داشته باشیم. 

 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان گیلان افزود: برای نقش دادن به فضای فکری جامعه نیاز به انسانهای انقلابی و مومن و سالم داریم.

 

وی با اشاره ضمنی به برخی اهمال کاری ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر چند ما دستگاههای متنوع متولی در بخش فرهنگ داریم اما برخی از این دستگاههای فرهنگی و گاها ارشاد کارهای صرفا سیاسی انجام می دهند و انتظار این است که اگر قرار است در سطح اداره کل ارشاد استان گیلان تغییری اتفاق بیافتد مدیری دلسوز و ملتزم به ولایت فقیه و انقلاب انتخاب شود که بتواند در جهت احیای تفکرات دینی عمل نماید. 

 

حجت الاسلام سید هادی موسوی افزود: ما نمی خواهیم سیاه نمایی کنیم اما در جامعه دینی حتی تظاهر به یک گناه هم خلاف است چرا نیروهای انقلابی و خانواده شهدا باید احساس دلنگرانی کنند و حتی صدای مراجع وعلما بلند شود.

 

امام جمعه ماسال ادامه داد: در تغییرات سطوح مدیران کل و استانداری باید از افرادی استفاده شود که در شعار و عمل به صورت همزمان التزام به ولایت و انقلاب داشته باشند. 

 

وی  تأکید کرد: چرا مسئولان ما گاها به سراغ افراد کد دار و مشکلات دار برای انتصابات در سطح مدیران کل می روند تا فضا را برای نقش آفرینی دشمن ملتهب شود و و آنها بتوانند به انقلاب  و ارزش ها آسیب وارد نمایند؟

 

حجت الاسلام موسوی در پایان تأکید کرد: در انتخاب مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان نباید مسائل صرفا سیاسی و حزبی در نظر گرفته شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه