نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

رییس جمهور رفته در محل خودش یک شعاری داده/مردم ۳ استان شمالی و نمایندگانشان به هیچ وجه زیر بار انتقال آب دریای خزر نمی روند/ روحانی اظهارات غیرکارشناسی خود را اصلاح کند

نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به طرح جنجالی انتقال آب دریای خزر، گفت: رییس جمهور رفته در محل خودش یک شعاری داده است مردم حاشیه خزر اجازه نمی دهند این امورات انجام شود.

رییس جمهور رفته در محل خودش یک شعاری داده/مردم ۳ استان شمالی و نمایندگانشان به هیچ وجه زیر بار انتقال آب دریای خزر نمی روند/ روحانی اظهارات غیرکارشناسی خود را اصلاح کند

جبار کوجکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد طرح جنجالی انتقال آب خزر، اظهار کرد: بحث انتقال آب خزر به دشت مرکزی کشور از جمله سمنان مباحث طولانی در سال های متوالی است.

وی افزود: در تنظیم برنامه ششم هم نمایندگان سمنان پیشنهاد آوردند در این رابطه و مجلس به شدت مخالفت کرد و در صحن هم کل نمایندگان مخالفت کردند و مباحث زیست محیطی را مورد توجه قراردادند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: خزر تنها متعلق به ما نیست، کشورهای حاشیه خزر هم حق دارند از آن استفاده کنند.

** الان دیگر زمان شعار دادن رییس جمهور نیست/ روحانی اظهارات غیرکارشناسی خود را اصلاح کند

 

کوچکی نژاد با اشاره به طرح این موضوع از سوی رییس جمهور، اظهار کرد: به نظر من الان دیگر زمان شعار دادن آقای رییس جمهور نیست، موقع عمل به دیدگاه های کارشناسی و عقلانی است و باید دقت بیشتری کند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور رفته در محل خودش یک شعاری داده، تصریح کرد: مردم حاشیه خزر اجازه نمی دهند این امورات انجام شود.

 

** مردم سه استان شمالی و نمایندگانشان به هیچ وجه زیر بار این قضیه نمی روند

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: آب خزر شور است، این انتقال، تصفیه و وارد مدار کردن آن هزینه دارد به جای این کار بیایند آب باران و آب های جاری را با سدسازی در استان های شمالی مدیریت کنند.

نماینده رشت در مجلس، افزود: بهتراست رییس جمهور گفتارش را اصلاح کند و با نگاه کارشناسی آب آن منطقه را تأمین کند، افزود: کشورهای حاشیه خزر و مردم سه استان شمالی و نمایندگانشان به هیچ وجه زیر بار این قضیه نمی روند و همیشه عکس العمل داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه