رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی:

بازداشت مردی که مردم را آتش می‌زد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد کرده بود.

بازداشت مردی که مردم را آتش می‌زد

به گزارش ۸دی، سرهنگ بابک نمک شناس اظهار داشت: با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.

وی افزود: همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی، اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل‌های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با بهره گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه شرارت و … در جنوب تهران به نام «مهدی.ع» معروف به مهدی پیتی (piti) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه