خط حزب‌الله ۱۶۲ منتشر شد؛

هشت پرسش از رهبر انقلاب

صدوشصت‌ودومین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «هشت پرسش از رهبر انقلاب» با محوریت روز دانشجو منتشر شد.

هشت پرسش از رهبر انقلاب

به گزارش هشت دی،صدوشصت‌ودومین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «هشت پرسش از رهبر انقلاب» با محوریت روز دانشجو منتشر شد.

سابقه‌ی حضور آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه و تعامل با دانشجویان به قبل از انقلاب برمی‌گردد و این مهم، بعد از انقلاب، چه در دوران ریاست‌جمهوری و چه در دوران رهبری هم ادامه پیدا کرد.

این رسم، تا به امروز همچنان برقرار است و رهبر انقلاب، سالی چند بار به بهانه‌های مختلف (مثلا ماه رمضان، روز ۱۳ آبان، سفرهای استانی، و همایش نخبگان) با دانشجویان دیدار می‌کنند. خط حزب‌الله در این شماره، به بهانه‌ی روز دانشجو، هشت سؤال دانشجویان در این دیدارها از رهبر انقلاب را منتشر می‌کند.

سخن هفته‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله با عنوان «دانشجوی زمانه خود باش!» نیز به چرایی بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان از منظر رهبر انقلاب اختصاص دارد. در بخشی از این متن می‌خوانیم:  رهبر انقلاب، اصطلاح «بیداری دانشجویی» را در اوایل دهه‌ی هفتاد خلق کردند و فرمودند: «دانشجویان! بیدار بمانید… دانشجویی که اصلاً نفهمد در دنیا چه می‌گذرد، این دانشجو، دانشجوی زمان خودش نیست؛ مرد زمان خودش نیست.»

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها هم توصیه می‌شود بدین شرح است:
کلاس درس سیصد نفره (خاطرات)
مشتعل کردن فضای سیاسی مناسب نیست (روش تحلیل)
رفتار با زن باید با احترام و محبت باشد (خانواده ایرانی)
از حرکت رو به جلوی جوان مؤمن انسان حیرت می‌کند (حزب الله این است)
حضور شما در هرجایی مایه برکت است (عکس‌نوشت)
از قول به غیر علم پرهیز کنید (درس اخلاق)
بدون قیام و حرکت نمی‌شود به هیچ‌یک از اهداف رسید (تفسیر قرآن)
مراقب نفوذ جریان‌های فاسد در دانشگاه‌ها باشید (کلام امام)

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله نیز شماره ۱۶۲ این هفته‌نامه به روح بلند شهید احمد کشوری خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه