صدا و سیما باید به دنبال ساخت برنامه‌ های پرمحتوا باشد

امام جمعه انزلی با بیان اینکه امروز مردم از آگاهی بالایی برخوردا هستند خاطرنشان کرد: صدا وسیما باید تلاش کند تا برای جذب مخاطب بیشتر به دنبال ساخت برنامه‌های پرمحتوا باشد.

صدا و سیما باید به دنبال ساخت برنامه‌ های پرمحتوا باشد
به گزارش ۸دی، مهندس محمدباقر باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان با حجت‌ الاسلام  شمس‌ الدین امام جمعه بندرانزلی دیدار کرد.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مهندس باقرزاده اظهار داشت: صدا و سیما باید به دنبال غنی‌سازی برنامه‌های خود برای بهره‌برداری بیشتر مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه امروز مردم از آگاهی بالایی برخوردا هستند خاطرنشان کرد: صدا وسیما باید تلاش کند تا برای جذب مخاطب بیشتر به دنبال ساخت برنامه‌های پرمحتوا باشد.

ایشان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در این خصوص که “صدا و سیما دانشگاه است” تصریح کرد: بنا به تعاریف موجود، دانشگاه محلی است که آموزش‌هایی مفید و موثر ارائه می‌دهد و صدا و سیما نیز باید بتواند چنین اقدامی را انجام دهد.

امام جمعه بندر انزلی فرهنگسازی را یکی از وظایف اصلی صدا و سیما دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگسازی صحیح توسط صدا و سیما می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات استان گیلان نقش مثبت ایفا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه