نقش خبرنگاران در مسائل فرهنگی بی بدیل است

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی گفت: نقش خبرنگاران در مسایل فرهنگی بی بدیل است و مسئولان بدون وجود خبرنگاران در توسعه مسایل فرهنگی موفق نخواهند شد.

نقش خبرنگاران در مسائل فرهنگی بی بدیل است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر حجت الاسلام محمدعلی دستجردی درمیان خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه کار خبرنگار نقش آفرینی است ،اظهار کرد: وجود خبرنگاران نقد کردن و چالش کشیدن است.
وی افزود:خبرنگار درمعرض اتهام و شکایت است و مظلوم واقع شدن خبرنگار در جامعه اثر گذار است.
امام جمعه رودسر از تلاش و عزم خود در راه اندازی دفتر خبرنگاران در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: سعی خواهم کرد پلی باشم بین خبرنگاران و مسئولان و درد دل های شما را منعکس خواهم کرد.
وی ادامه داد:نقش خبرنگاران در مسائل فرهنگی مهم است و مسئولان بدون وجود خبرنگاران در توسعه مسایل فرهنگی موفق نخواهند بود.
دستجردی خود را نقدپذیر و پیشنهاد پذیر دانست و افزود: تا نقد نشویم بزرگ و موفق نخواهیم شد.
وی از تلاش و عزم جدی برای احداث مصلی در این شهرستان خبر داد و گفت : در این زمینه هماهنگی های لازم با مسئولان بعمل آمده و در آینده نزدیک این پروژه عملیاتی خواهد شد.
امام جمعه رودسر از تصویب ایجاد مراکز مشاوره ای در کنار اجرای طرح سلامت دریا در شورای فرهنگی این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت و همکاری فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی ، سپاه ناحیه صورت می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه