دعوت از سرمایه گذاران خارجی جهت مشارکت در پروژه های عمرانی

شهردار رشت در حاشیه حضور خود در همایش راه ابریشم دریایی چین، به عنوان تنها شهردار شرکت کننده از ایران، در دیدار با سرمایه گذاران مختلف و مذاکره با ایشان از آنان جهت حضور و بازدید از پروژه های شهر رشت با قابلیت سرمایه گذاری خارجی مانند پروژه های عمرانی، احیای رودخانه زرجوب و… دعوت نمودند.

دعوت از سرمایه گذاران خارجی جهت مشارکت در پروژه های عمرانی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شهرداری رشت، همچنین در ادامه این سفر،  شهردار رشت در دیدار با شهردار فوجو با دعوت از ایشان جهت بازدید از شهر رشت ،  در خصوص زمینه های انعقاد قرارداد خواهر خواندگی و همکاری های اقتصادی، فرهنگی و … دو شهر به بحث و بررسی پرداختند و در همین ارتباط تفاهم نامه همکاری های فی ما بین شهر رشت و  فوجو منعقد گردید.

محمد ابراهیم خلیلی در آخرین روز از سفر خود با بازدید از نمایشگاه و محلات قدیمی شهر فوجو، در گفتگو با خبرنگاران محلی حضور در همایش راه ابریشم دریایی و دیدار های جانبی را فرصتی ارزشمند برای مجموعه مدیریت شهری خواند و اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه همکاری میزان مشارکت ها ی دو جانبه نیز بین شهر رشت و شهر فوجو افزایش یابد. یانگ ییمین شهردار فوجو نیز با ابراز خرسندی از این دعوت آمادگی خود را جهت بازدید از شهر رشت در آینده نزدیک اعلام داشت.

 

index

1

11

111

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه