دیگر چشم دیدن ندارم! دیده ها را می بینیم…

کاروان ها در حرکتند از کاروان عقب نمانید. خود را به این کاروان برسانید راه سخت است ولی پیمودنی، کار سخت است ولی روحیه جهادی، دل تنگ است ولی عزم آهنین، تحمل سخت است ولی صبر زینبی

دیگر چشم دیدن ندارم! دیده ها را می بینیم…

با یاد امام و شهدا، همه چیز برای من از یک نگاه آغاز می شود، عکس امام در مقابل است روح الله در کالبد ها جریان دارد. خمینی ره روح خدا در کالبد زمانه بود. و روح خدا جاودانه است. خمینی ره بت شکن است. خمینی ره مسیر تاریخ را به نفع مستضعفان و مظلومان و مسلمانان عوض کرد. خمینی ره حامی محرومان و مستضعفان است. خمینی ره ضد استکبار و آمریکاست. خمینی ره پایه گذار و معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران است. خمینی ره ضد لیبرال و جبهه ملی، نهضت آزادی، منافقین و کفار است، قدرت های مستکبر و طاغوت ها از خمینی ره می ترسند. چون او از خدا تبعیت میکند.

وخلاصه کلام اینکه امام خامنه ای فرمود این انقلاب بی نام خمینی ره در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره و انتخاب شایسته حضرت امام خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی قرار داریم. و ملت رشید ایران خود را برای تجدید میثاق و پیمان مجدد با امام خمینی ره و امام خامنه ای آماده میکند همه چیز برای من از یک نگاه آغاز می شود عکس امام در مقابل است. امتحانات سخت و دشواری را پشت سر گذاشته ایم روزهای مبارزه و مقاومت و صبر و پیروزی، وقتی به آن ایام می نگرم همه خاطراتم زنده میشود. دیگر چشم دیدن ندارم! فقط دیده ها را می بینم. یک دل و یک زبان بودیم. آسایش برای ما سختی بود و سختی ها برایمان شیرین، یک پتوی ساده برایمان هم لحاف بود و هم تشک ، سر از پا نمی شناختیم. سلاح ما ایمان بود و جنگ ما حسین وار و غذای ما علی وار اگر به نان خشک آب نمی زدی حنجره ات پاره می شد همه به دفاع و حول محور امام ره فکر می کردیم. و در مقابل تو داوطلبانه به جنگ می رفتی او فرزندانش را برای خدمت سربازی هم نمی فرستاد، تو خالصانه به دعا می نشستی اومجدانه به تزویر می پرداخت. تو تنها فرزند خود را به جبهه روانه می کردی منافقین در خاک دشمن و خودی علیه تو جاسوسی می کرد. تو در جنگ در نبرد بودی. او در نبرد سیاست بازی آتش تهیه دشمن بود. تو در جنگ دفاع می کردی او صلح طلب بود، تو در جنگ پیروز شدی او جنگ طلب شد تو برای ساختن خرابی های جنگ با مشکلات جنگیدی او جنگ جمع کردن را آغاز کرد.

و امروز هنوز جنگ بصیرت و تزویر، سیاست و سیاست بازی، استضعاف و استکبار، فقر و غنا، معروف و منکر، ادامه دارد و این جنگ از اول تا ختم زندگی ادامه خواهد داشت بی جهت نبود که امام خمینی ره کبیر در مقابل شعار جنگ جنگ تا پیروزی شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم را سر داد صد البته این جنگ فقط جنگ سخت نیست بلکه جنگ نرم است و به گمانم سخت تر از جنگ سخت است، فتنه ها پیچیده تر است مثل فتنه ۱۸ تیر و فتنه ۸۸ که تشخیص سره از نا سره برای برخی دشوار بود ما از نفوذی ها همواره ضربه دیده ایم و امروز نفوذی ها نفوذ خود را بیشتر کرده اند عده ای در تلاشند تا ضمن باز سازی فتنه های گذشته فتنه جدید ایجاد کنند نمونه بارز آن تحرکات برخی چهره های سرشناس افراطی در محافل علمی است جاییکه کار علمی و پژوهشی باید اصل باشد تا رشد علمی تداوم داشته باشد ولی متاسفانه اینگونه نیست. کسانی در این گونه محافل دو آتشه از جمهوریت نظام دم می زنند که خود در فتنه ۸۸ در مقابل جمهوریت نظام و رای ملت ایستادند و جمهوریت نظام اسلامی را به خطر انداختند کسانی از اسلامیت نظام دم می زنند که در مقابل هتاکان به امام حسین علیه السلام و به سخره گرفتن عاشورای حسینی سکوت مفتضعانه داشتند و دم نزدند. فلذا امروز بیش از هر زمانی جامعه دینی و مردم فهیم و مقاوم و سلحشور ایران به مبانی و دستاوردهای ارزشمند و گران بهای امام و شهیدان می اندیشد. پای کار است با عزم ملی و مدیریت جهادی خود فرامین رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در تحقق جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ اسلامی در وسط میدان است از هیاهوی دشمن زخمی واهمه ندارد به امکانات خدادادی و بنیه انسانی خود تکیه کرده است. دشمن از تحریم و محاصره اقتصادی در طول ۳۵ سال گذشته طرفی نبسته است و ملت این را به خوبی باور دارد و اگر هزینه ای باشد برای استقلال سیاسی خود پرداخت میکند. مردم به خوبی باور دارند که دشمن در مذاکرات به بهانه سلاح هسته ای به دنبال تضعیف بنیه دفاعی ماست و ملت زیر بار این زیاده خواهی ها نمی رود دشمن در جنگ روانی و التهاب سیاسی به دنبال تضعیف اراده ملی ماست وحدت ملی ماست انگیزه دینی ماست و ملت این حربه ها را در همه صحنه ها با شکست مواجه کرده است و نمونه بارز شکست دشمن در ۹ دی سال ۸۸، انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۲ به خوبی نمایان شد. ملت به ویژه جوانان غیور و حزب الهی به خوبی باور و ایمان راسخ دارند که وحدت حول محور رهبری و ولی فقیه حضرت امام خامنه ای ما را از گردنه های سخت عبور داده است و بی جهت نیست که استکبار عالمی و صهیونیسم بین المللی و ایادی مزدور آن این جایگاه را نشانه رفته است. سالگرد حضرت امام خمینی ره و پیرو مراد ما نزدیک است و ملت خود را آماده همایش عظیم و بی نظیر میثاق مجدد کرده است کاروان های سواره و پیاده به سوی مرقدش آماده حرکت میشوند تا سیل خروشان و انقلابی و وفادار به راه و هدف امام ره در ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۳ توطئه های دشمنان جهانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکام بگذارد.

کاروان ها در حرکتند از کاروان عقب نمانید. خود را به این کاروان برسانید راه سخت است ولی پیمودنی، کار سخت است ولی روحیه جهادی، دل تنگ است ولی عزم آهنین، تحمل سخت است ولی صبر زینبی…

به امید ظهور منجی کل حضرت مهدی عج انشاالله

در پایان سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس آزاد سازی خونین شهر ( خرمشهر ) و روز مقاومت و پیروزی را گرامی میداریم.

ایام عزت مستدام باد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه