نماینده ولی فقیه در سپاه:

حوزه های علمیه ما هزاران میرزا آماده مبارزه دارد/ انقلاب، مرگ استکبار را با پنجاه سالگی خود جشن می گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آنچه که میرزا را ممتاز کرد دفاع از دین خدا بود که یکی از ویژگی های روحانیت است، گفت: حوزه های علمیه ما هزاران میرزا آماده مبارزه دارد.

حوزه های علمیه ما هزاران میرزا آماده مبارزه دارد/ انقلاب، مرگ استکبار را با پنجاه سالگی خود جشن می گیرد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره شهید روحانی میرزا کوچک خان جنگلی و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان با بیان اینکه فلسفه وجودی و رسالت روحانیت دارای سه امر است اظهار کرد: اول اینکه روحانیت از طرف پیامبر مأموریت بیان دین خدا را دارد.

وی روحانیت را مبین و مبلغ اسلام ناب خواند و گفت: دومین رسالت روحانی، تلاش برای اقامه دین خدا است و مأموریت دارد تا راهبر و هدایت گر مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دفاع از دین خدا را سومین رسالت روحانیت دانست که از پیامبران به او رسیده و اذعان کرد: یک روحانی هر کجا انحراف، لغزش یا دشمنی را در مقابل خدا ببیند در مقابلش می ایستد و میگوید همه چیزم را برای خدا می دهم.

وی با بیان اینکه دنیا باید بداند اگر در مقابل دین ما بایستد روحانیت و مردم ما مقابل همه دنیای آنها می ایستد گفت: در هر صحنه ای اگر دشمن حمله نظامی کند، روحانیت یکی مانند میرزاکوچک دارد که در جبهه های گذشته پیشتاز خط مقدم بودند.

 

** آنچه که میرزا کوچک را ممتاز کرد دفاع از دین خدا بود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تعبیر رهبر درباره میرزاکوچک افزود: آنچه که میرزا را ممتاز کرد دفاع از دین خدا بود که یکی از ویژگی های روحانیت است.

حاجی صادقی با بیان اینکه روحانیت سنگرنشین دفاع از اسلام است که این را از ائمه خود آموخته است، ابراز کرد: کسانی که در حفظ دین خدا تلاش می کنند بزرگترین خدمت را به مردم می کنند چون از بزرگترین نعمت خدا پاسداری می کنند.

وی با بیان اینکه میرزا به ما آموخت اگر روزی دشمن متجاوز به خاک ما شد باید مبارز شویم، افزود: جهاد کبیر نسخه اسلام برای مقابله با دشمن است همانطور که روحانیت در برابر فتنه ها و جنگ نرم پرچم دار جهاد کبیر است.

 

**شهادت در فرهنگ قرآن کامیابی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهادت را عالی ترین مدال و درجه برای بندگان برگزیده خدا دانست و اذعان‌کرد: شهادت از دست رفتن و ناکام شدن نیست بلکه در فرهنگ قرآن کامیابی است.

حاجی صادقی خطاب به جوانان در رابطه با دین گفت: دین آمده تا با دستورات عبادی شما را خلیفه الله کند و به کمال حقیقی انسانی برساند پس از نماز و روزه خود بهره و عروج ببرید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن آمده و جنگ خطرناکی را با باورها و حقیقت های دینی مردم به راه انداخته است تأکید کرد: باید ایمان و پیوند مردم را با ولایت محکم کنیم.

 

** عامل مقاومت ما پیوند امت با رهبر و ولایت مداری است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مقاومت مردم در برابر فتنه های دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ اذعان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که عامل مقاومت ما در برابر فتنه ها، پیوند ما با رهبر امت و ولایت مداری ما است.

 

** حوزه های علمیه ما هزاران میرزا آماده مبارزه دارد

حاجی صادقی با بیان اینکه مردم در ۱۳ آبان به آمریکا فهماندند که منفور ترین چهره است تصریح کرد: آمریکا بداند که ما فتنه ها و تحریم ها را تحمل می کنیم اما این خیال نابودی ماهیت دینی ما را به گور خواهد برد.

وی تصریح کرد: اگر ۹۷سال پیش با شهادت یک شهید فکر کردند نهضت جنگل را از بین بردند اکنون باید بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و کار بزرگ امام«ره» حوزه های علمیه ما هزاران میرزا آماده مبارزه دارد.

** انقلاب مرگ استکبار را با پنجاه سالگی خود جشن می گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان افزود: دشمن بداند انقلاب نه تنها چهل سال ثابت مانده بلکه در دهه پنجم نیز مرگ استکبار را با پنجاه سالگی خود جشن می گیرد.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه