مسئول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج:

تشکیل هیئت اندیشه ورز در شورای محتوایی صالحین/ از ظرفیت علما در شبکه تربیتی صالحین استفاده می شود

مسئول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل شورای محتوایی صالحین، گفت: این شورا عقبه محتوایی برای کل صالحین کشور است و یک هیئت اندیشه ورز هم در این راستا تشکیل می شود.

تشکیل هیئت اندیشه ورز در شورای محتوایی صالحین/ از ظرفیت علما در شبکه تربیتی صالحین استفاده می شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام امام پور مسئول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در مراسم معارفه آیت الله فلاحتی به عنوان استاد شجره طیبه صالحین بسیج استان گیلان در رابطه با عنوان “استاد صالحین” اظهار کرد:  ما همه در یک جبهه هستیم و یک دشمن واحد داریم و می خواهیم باهمدیگر و برادروار درکنار هم مسئولیت سنگینی که در این عصر به عهده ما هست را به مقصد برسانیم.

وی با بیان اینکه از سنوات گذشته حاج آقای ساعدی در این عرصه زحمات زیادی کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

مسئول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از طرفی دیگر حاج آقای فلاحتی که قبول مسئولیت کردند در این منصب امام جمعه است که همین باعث شد ما برای انتخاب “استاد صالحین” به سمت ایشان پیش برویم که در استان حضور دائم داشته باشند و بالاسر این شبکه تربیتی باشند خیلی بهتر خواهد بود.

امام پور با اشاره به تشکیل شورای محتوایی صالحین به ریاست حجت الاسلام حاج صادقی هر دو هفته یکبار، گفت: این شورا عقبه محتوایی برای کل صالحین کشور است.

وی گفت: این شورای محتوایی یک هیئت اندیشه ورز برایش تعریف شده و ما داریم از علما دعوت می کنیم که ان شاءالله بتوانیم در آن هیئت اندیشه ورز که عقبه فکری آن شورای محتوایی خواهد بود برای کل کشور بتواند کار بکند و تصمیم گیری و تصمیم سازی داشته باشد تا ان شاءالله محتوای غنی ای را از سطوح بالا تا پایین ترین سطح بتوانیم ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه در نظر گرفتیم ظرفیت حاج آقای ساعدی را از دست ندهیم و ان شاءالله بتوانیم در قم در آن هیئت اندیشه ورزی که راه اندازی خواهیم کرد حضور داشته باشند، گفت: در این شبکه ظرفیتی صالحین از ظرفیت علمای متعدد و مختلفی که وجود دارد در جایگاه های خودشان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه ما در بعضی از استان ها اساتیدی داریم که درس خارج هم می دهند، بیان کرد: علمایی که بهترین جایگاه و علاقه ای که دارند به درس و بحث است و پیشنهاد شد که یک درس خارج برای همین طلبه های صالحین بگذارند و مقدماتش را فراهم کردند که بتوانند ایشان اینگونه نقش برای صالحین ایفا کنند.

امام پور تصریح کرد: لذا در صدد هستیم از ظرفیت همه علما در جاهای مختلفی که نیاز  داریم بتوانیم کمال استفاده و بهره برداری را ببریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه