حجت الاسلام حاجی صادقی: آنچه که انقلاب را چهل ساله کرده فرمانبرداری امت از ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخن رهبری، در رابطه با جوانان مومن و انقلابی و پای کار که توسط آنها انقلاب تضمین می شود بیان کرد: در کنار سایر ویژگی ها آنچه که انقلاب را چهل ساله کرده فرمانبرداری مطلق امت از ولایت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی: آنچه که انقلاب را چهل ساله کرده فرمانبرداری امت از ولایت است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم معارفه آیت الله فلاحتی به عنوان استاد شجره طیبه صالحین بسیج استان گیلان با بیان اینکه دشمن به این جمع بندی رسیده که همانطور که در صدر اسلام مشرکین نتوانستند اسلام را از بین ببرند اکنون هم نمی توانند اظهار کرد: دشمن با سپاه امام علی(ع) به او ضربه زد اکنون نیز قصد دارند به حصار اسلام توسط خود مسلمانان ضربه بزنند.

وی با اشاره به جنگ صفین تصریح کرد: سپاه علی(ع) او را مجبور به آتش بس و مذاکره کرد، امروز نیز دشمن به دنبال همین روش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انحراف فکری و عدم استقامت فکری و عملی را دوعامل اصلی قرار گرفتن مبارز سنگرنشین در جبهه مقابل دانست و اذعان کرد: آیه ۱۵ سوره حجرا درباره استقامت و عدم لغزش است که تفاسیر بسیار دارد.

** لازمه ایمان صادقانه استقامت فکری و عملی است

جاجی صادقی لازمه ایمان صادقانه را استقامت فکری و عملی معرفی کرد و گفت: دشمن امروز دنبال این است که این دو استقامت را از فرهنگ بسیجی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برای ترقی بسیج از صالحین انتظار داریم تاکید کرد: با مدیریت روحانیت آگاه به عنوان مقام اثر گذار روبه جلو حرکت کنید و انقلابیون را در بصیرت دینی و فهم درست معارف دینی به طوری تقویت کنید که لغزش فکری زمینه ای نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب در دهه پنجم، پنجاه سالگی خود را همزمان با نابودی استکبار جشن می گیرد اذعان کرد: اگر چه چهل سالگی انقلاب فرازو نشیب داشت اما هیچ گاه توقف نکرد.

حاجی صادقی تقویت استقامت فکری، اعتقادی و عملی را کاری بسیار دشوار دانست و گفت: دشمن از انواع ابزار ها استفاده می کند تا این استقامت را از بین ببرد اما بسیجیان با تمرکز بر احساس دین بر آینده انقلاب و لطف خدای متعال جلو می روند.

** آنچه که انقلاب را چهل ساله کرده فرمانبرداری امت از ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخن رهبری، در رابطه با جوانان مومن و انقلابی و پای کار که توسط آنها انقلاب تضپین می شود بیان کرد: در کنار سایر ویژگی ها آنچه که انقلاب را چهل ساله کرده فرمانبرداری مطلق امت از ولایت است.

وی تصریح کرد: نگذاریم گلوله های دشمن به هدف بخورد اگر به جسم ضربه خورد به سنگ خورده اما اگر به باورها و اعتقادات امت ضربه بخورد به راحتی سپاه علی(ع) مقابل علی(ع) قرار می گیرد.

** مأموریت انقلاب آماده کردن جهان برای ظهور است

وی در پایان با بیان اینکه مأموریت انقلاب آماده کردن جهان برای ظهور است تصریح کرد: از همه شما خواهش دارم به این نظام و انقلاب اهمیت بدهید و تمام مقدمات را فراهم کنید تا با قوت ادامه دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه