دستگیری کلاهبردار ۳۱۰ میلیونی در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیر فردی که اقدام به کلاهبرداری ۳۱۰ میلیون ریالی از خانمی کرده بود؛ خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۳۱۰ میلیونی در رشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه از سوی مردی مورد کلاهبردار قرار گرفته و این فرد به بهانه فراهم کردن وام؛ ۳۱۰ میلیون ریال از وی گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شاکیه در اظهارات خود گفته است مدتی پیش شخصی خود را کارمند یکی از بانک‌ها معرفی کرده و اعلام داشت فردی با نفوذ در ادارات دولتی می‌باشد و می‌تواند برای من وام دریافت کند خاطرنشان کرد: این مرد با ترفندی زیرکانه اقدام به فریب و جلی اعتماد این زن کرده و مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال در چند مرحله از وی دریافت کرده است.
وی با اشاره به اینکه مرد کلاهبردار پس از پیگیری‌های زن برای دریافت وام؛ او را به بهانه مختف سرگردان کرد افزود: بزه دیده با توجه به شرایط پیش آمده اقدام به طرح شکایت از کلاهبردار کرد.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات بلافاصله ماموران شناسایی و دستگیر کلاهبردار را در دستور کار خود قرار دادند تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و هماهنگی قضائی متهم ۳۹ ساله در منزلش دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط و دریافت وجه نقد از شاکیه شد افزود: پس ارائه دلایل و مستندات موجود و مواجهه حضوری با شاکیه؛ کلاهبردار به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه