رئیس مرکز فضای مجازی بسیج در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی:

گردهمایی امروز، اعلام رسمی لشکر سایبری بسیج است/تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب برنامه ریزی کرده ایم

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه از روز هشتم آذرماه در چهار بعد میزبان متخصصان فضای مجازی هستیم، اظهار کرد: این گردهمایی که امروز که برگزار می شود، اعلام موجودیت رسمی لشکر سایبری بسیج است.

گردهمایی امروز، اعلام رسمی لشکر سایبری بسیج است/تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب برنامه ریزی کرده ایم

به گزارش ۸دی؛ مسلم معین بعد از ظهر امروز در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه از روز هشتم آذرماه در چهار بعد میزبان متخصصان فضای مجازی هستیم، اظهار کرد: این گردهمایی که امروز که برگزار می شود، اعلام موجودیت رسمی لشکر سایبری بسیج است.

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج با بیان اینکه ما تبیین یک مدل مبنایی از فضای مجازی هستیم، عنوان کرد: هم در بعد تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب و هم برای راهبرد بسیج برنامه ریزی کرده ایم.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ تیم تخصصی از سراسر کشور متشکل از بیش از ۳۱۶ نفر از متخصصان سراسر کشور در پایتخت دورهم جمع شدند که در نوع خود بی نظیر بود، عنوان کرد: فرمانده بسیج در سه محور از پیش تعیین نشده موضوعات را مشخص کردند و شبکه تولید مختوای بسیج شروع به تولید محتوا کردند.

معین با بیان اینکه حدود ۹۶ درصد از شرکت کنندگان در این رویداد به تولید رسیدند، تصریح کرد: این یک عدد قابل توجه نسبت به رویدادهای مشابه است که ما در پایان این همایش از برگزیدگان آن ها تجلیل خواهیم کرد.

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج با بیام اینکه ما در این همایش از چهره سال فضای مجازی بسیج تجلیل خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: برترین مدیر سازمان فضای مجازی استان ها، برترین تولیدات فضای مجازی بسیج، بهترین رسانه ما در استان ها و فعال ترین فرد در استان ها تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این همایش مقدمه ای برای گردهمایی سالانه باشد، خاطرنشان کرد: این رویداد ان شالله آینده فضای مجازی در انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه