نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

گیلان نائب قهرمان استعدادهای برتر سابر کشور شد/ کسب چهار مدال توسط کشتی گیران گیلانی

نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با برگزاری رقابت‌های شمشیربازی پسران در اسلحه سابر و کشتی ادامه یافت و ورزشکاران گیلانی عملکرد موفقی در این دو رشته از خود برجای گذاشتند.

گیلان نائب قهرمان استعدادهای برتر سابر کشور شد/ کسب چهار مدال توسط کشتی گیران گیلانی

به گزارش هشت دی، نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در دو رشته شمشیربازی اسلحه سابر و کشتی در بخش پسران دنبال شد و تیم گیلان در این رقابت‌ها به درخشش روزهای اخیر خود ادامه داد.

کسب چهار مدال توسط کشتی گیران پسر گیلانی / تیم گیلان به مقام پنجمی دست‌یافت

نخستین المپیاد استعدادهای برتر کشتی پسران به میزبانی بیرجند به پایان رسید و تیم گیلان در بخش تیمی موفق به کسب مقام پنجمی شد، کشتی گیران گیلانی در این رقابت‌ها موفق به کسب سه مدال شدند.

ساشا سیف خانی در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم و محمدرضا الله بداشتی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم به مدال برنز، فرید سیرتی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا و امیرمحمد صمدی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم به مدال نقره دست‌یافتند.

رقابت‌های کشتی در ۱۲ وزن برگزار شد.

نائب قهرمانی سابریست های پسر گیلانی

تیم اسلحه سابر گیلان با ترکیب امیرحسین متکلمی، محمدحسین مرزبند، آراد شنگل‌نیا و محمدمهدی سبزی موفق به کسب مقام نائب قهرمانی اسلحه سابر بخش تیمی در نخستین المپیاد استعدادهای برتر اسلحه سابر شد، در این رقابت‌ها که به میزبانی مشهد برگزار شد تیم مازندران با ترکیب سروش اندی، محمدسام ذوالقدری، ارشا حضرتی و عرفان شکوهی به مقام قهرمانی دسته یافته و تیم‌های اصفهان و فارس به‌صورت مشترک به مقام سومی دست‌یافتند.

پیش‌ازاین در اسلحه سابر تیمی و در بخش بانوان تیم گیلان موفق به کسب مدال برنز و در بخش انفرادی اسلحه سابر پسران محمدحسین مرزبند موفق به کسب مدال نقره شد.

نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی با شعار ورزش، دوستی آینده‌ای بهتر در قالب ۲۹ رشته ورزشی برای بانوان و ۳۹ رشته ورزشی برای مردان در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ در سراسر کشور آغاز شد و کاروان گیلان تاکنون با کسب ۱۵ مدال طلا در میان ۳۱ استان کشور در مقام ششم قرار دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه