اساتید گیلان با امام خامنه ای دیدار خواهند کرد

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گیلان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

اساتید گیلان با امام خامنه ای دیدار خواهند کرد

به گزارش ۸دی نیوز، جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گیلان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان؛ با بیان اینکه ۲۶ کانون بسیج اساتید در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان فعال است، اظهار کرد: ۴ کانون بسیج اساتید در دانشگاه های گیلان به زودی راه اندازی می شود.

محمدمهدی نیازمند با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ استاد بسیجی در دانشگاه های گیلان، افزود: این تعداد از اساتید بسیجی اعضای هیئت های علمی و مدرسان مراکز آموزش عالی گیلان هستند.

وی گفت: کانون بسیج اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان، سما، آزاد اسلامی سیاهکل و آستانه اشرفیه در شرف تأسیس رسمی و فعالیت است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به ۳۱خرداد سالروز شهادت چمران، گفت: به همین مناسبت جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گیلان به همراه اساتید بسیجی سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

نیازمند تصریح کرد: بسیج اساتید در تمام مراکز آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی و در قالب کانون‌های بسیج اساتید گسترش یافته که در حال حاضر این سازمان اهداف خود را با بهره‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی بسیجی پیگیری می‌کند.

وی، بهره گیری از ظرفیت اساتید بسیجی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره برداری از آن، کمک به فرآیند اسلامی کردن دانشگاه و تحقق وحدت حوزه و دانشگاه، اشاعه و ترویج تفکر بسیجی و ارزش های انقلاب اسلامی، تدوین الگوی توسعه فرهنگی در دانشگاه مبتنی بر فرهنگ ناب اسلامی، توسعه گروه های علمی اثر بخش و کمک به تحقق نهضت نرم افزاری و تولید علم و توسعه منابع انسانی را از اهداف راتهبردی بسج اساتید عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به راه اندازی خانه آموزش و پژوهش علوم و فناوری در استان گفت: این خانه با فراهم کردن فضای فعال و آگاهی‌بخش زمینه را برای ارتقای بصیرت و حقیقت‌جویی اعضا و حضور موثر جوانان علاقه‌مند در میدان‌های علم و فناوری کشور را فراهم می‌آورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه