نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

علت استیضاح لاریجانی تخلف در دستور جلسه صحن مجلس بابت مصوبه CFT است/ عملا آیین نامه مجلس را دور زده اند

نماینده مردم رشت در مجلس علت استیضاح لاریجانی را تخلف در دستور جلسه صحن مجلس بابت مصوبه CFT عنوان کرد و گفت: این مصوبه بعد از برگشت شورای نگهبان باید در صحن مطرح می شد که مطرح نشد و رییس مجلس مستقیم آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده است.

علت استیضاح لاریجانی تخلف در دستور جلسه صحن مجلس بابت مصوبه CFT است/ عملا آیین نامه مجلس را دور زده اند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره طرح استیضاح علی لاریجانی و امضای آن توسط برخی از نمایندگان، اظهار کرد: در رابطه با مسائل مربوط به هیئت رییسه و رییس مجلس ما طبق قانون به آیین نامه داخلی مجلس عمل می کنیم.

وی افزود: در آیین نامه پیش بینی شده اگر هر کدام از اعضای هیئت رییسه و رییس مجلس تخلفی انجام دهند نمایندگان می توانند مسیری را طی کنند که در نهایت منجر به استیضاح آن عضو از جمله رییس مجلس شود تا وی در کمیسیون آیین نامه داخلی حضور پیدا کند.

وی افزود: کسانی که سؤال دارند تخلفات را مطرح کنند و ایشان پاسخ می دهد و اگر نمایندگان قانع نشدند یک جلسه غیر علنی برگزار می شود تا آنجا توضیح بدهند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بعد از توضیحات رییس مجلس رأی گیری می شود و اگر ایشان رأی نیاورد استیضاح رأی آورده و برکنار می شود.

** “سی اف تی” بدون طرح شدن مجدد در صحن مجلس توسط لاریجانی به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده شد

کوچکی نژاد علت استیضاح لاریجانی را تخلف در دستور جلسه صحن مجلس بابت مصوبه CFT عنوان کرد و گفت: این مصوبه بعد از برگشت شورای نگهبان باید در صحن مطرح می شد که نشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس مجلس مستقیم آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده است، اظهار کرد: این خلاف آیین نامه مجلس است در حالی که قسم خوردند آیین نامه را اجرا کنند عملا آیین نامه مجلس را دور زدند بنابراین باید بیاید در مجلس توضیح بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای کوچکی نژاد! ظاهرا در روز بررسیCFT در مجلس غایب بوده اید.در بررسی آینده و رفع ایرادات شورای نگهبان جبران کنید.
در حاشیه