پاسخ فانی به مجلسی‌ها درباره نحوه تحقق مطالبات رهبری درحوزه آموزش‌و پرورش

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای را برگزار کردند تا روند پیگیری و اجرای مطالبات رهبری از آموزش و پرورش را دنبال کنند.

پاسخ فانی به مجلسی‌ها درباره نحوه تحقق مطالبات رهبری درحوزه آموزش‌و پرورش

به گزارش ۸دی نیوز، جبارکوچکی‌نژاد با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مطالبات مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه مطالبات متعددی را از آموزش و پرورش مطرح کردند.

وی افزود: اجرای سند تحول بنیادین، استفاده از نیروهای متدین، انقلابی، جوان و پویا در بحث انتصاب‌ها، پرهیز از نگاه‌های سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و مراقبت از متون و کتاب‌های درسی از جمله مطالباتی بود که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه اعلام کردند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به این‌که نمایندگان این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای را داشتند تا از برنامه‌های وزارتخانه برای تحقق مطالبات رهبری مطلع شوند، گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که فرمایشات مقام معظم رهبری برای آموزش و پرورش تکلیف است و در نخستین شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ۱۵ مورد از فرمایشات ایشان تعیین محتوا و استخراج شد و برای اجرایی شدن آن کمیته‌ای تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه