استفاده از نیروهای غیربومی توسط استاندار گیلان توجیه پذیر نیست

نماینده مردم رشت با تاکیدبر ضرورت استفاده از نیروهای بومی اظهارداشت: بنده بارها بویژه طی نشستی در شهریورماه ۹۲ عرض کردم که به بومی نگری بسیار اهمیت می دهم و مدیران بومی را حتی به شرط ضعیف بودن بهتر از مدیران غیر بومی می دانم زیرا مدیران بومی دلسوز اند.

استفاده از نیروهای غیربومی توسط استاندار گیلان توجیه پذیر نیست

به گزارش ۸دی نیوز، مهندس جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل در ارتباط با استفاده نیروی غیربومی بعنوان مدیر گل پست گیلان اظهارداشت: چندی پیش به مسئولین استان یادآورشدم که اراده ای درحال شکل گیری است  تا درگیلان ازنیروهای غیربومی استفاده شود.

کوچکی نژاد یادآورشد: در پی این تذکر بود که دکتر نجفی استاندارمحترم گیلان طی پیامی اظهارداشت که با جنابعالی  در استفاده ازنیروهای مستعدبومی هم عقیده ام  ولی دیدیم که استاندار محترم دراستفاده از نیروهای بومی باما هم عقیده نبودند و آقای باقری منش نیروی غیربومی بدون هماهنگی ، بعنوان مدیرکل پست گیلان معرفی می شود.

کوچکی نژاد به سوابق عملکرد ضعیف مدیرعامل پست ایران در زمان مسئولیتش درگیلان اشاره کرد و افزود: اقای مهری در گیلان ازخود پرونده قابل دفاعی برجای نگذاشت که امروز بدون مشورت با نمایندگان استان وبدون آگاهی و مشورت با نمایندگان حتی (حسب اطلاع) رییس مجمع نمایندگان گیلان حوالی ساعت ۱۰/۳۰صبح  از تشکیلاتی بالاتر نیروی غیربومی به بدنه مسئولیتی گیلان تزریق می کند.

وی افزود:اقای مهری در گیلان تعهدکرد که کارخانه پوشش را راه اندازی کند ولی  عامل ورشکستگی اش شد.

نماینده مردم رشت با تاکیدبر  ضرورت استفاده از نیروهای بومی اظهارداشت:  بنده  بارها بویژه طی نشستی در شهریورماه ۹۲ عرض کردم که به بومی نگری بسیار اهمیت می دهم و مدیران بومی را حتی به شرط ضعیف بودن بهتر از مدیران غیر بومی می دانم زیرا مدیران بومی دلسوز اند.

وی اضافه کرد: اداره پست استان را بدون اطلاع رسانی  به یک نفر غیر بومی  سپردند در حالی که درتشکیلات اش نیروهای مستعد بومی فراوان دیده می شود.اداره کل پست تشکیلاتی است درامدزا اوردن نیروی غیر بومی برای مسئولیت ان هیچ توجیه عقلی ندارد.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: استاندارباید پاسخگو باشد ، بنظر می رسد که اراده ای دراستان درحال شکل گیری است تا پای نیروهای غیربومی را به شدت درگیلان بازکنند

کوچکی نژاد تاکید کرد: ماقبلاًچند سوال از وزیر ارتباطاعات به مجلس ارائه کرده بودیم که قطعاً این مورد یعنی علت حاکم کردن نیروهای غیربومی در گیلان هم به سئوالات ما از وزیر اضافه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه